Photo ofΚεντρικό Ζαγόρι : Περιήγηση στα πέτρινα γεφύρια, Μίσιου, Κόκκορη, καπετάν Αρκούδα, Πλακίδα, Μύλου, Λαζαρίδη Photo ofΚεντρικό Ζαγόρι : Περιήγηση στα πέτρινα γεφύρια, Μίσιου, Κόκκορη, καπετάν Αρκούδα, Πλακίδα, Μύλου, Λαζαρίδη Photo ofΚεντρικό Ζαγόρι : Περιήγηση στα πέτρινα γεφύρια, Μίσιου, Κόκκορη, καπετάν Αρκούδα, Πλακίδα, Μύλου, Λαζαρίδη

April 14, 2024
April 2024

•   5 2 Reviews

near Vítsa, Epirus (Greece)

Η πορεία έγινε στις 14 Απριλίου 2024 με εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες (25+ βαθμούς ) .
Η διαδρομή ξεκινά από την πλατεία του χωριού Βύτσα και αφού περνά από τα 6 πέτρινα γεφύρια και τα χωριά Κήποι και Κουκούλι ολοκληρώνεται στο χωριό Βύτσα.
Δυστυχώς οι κοίτες των ποταμών που περάσαμε δεν είχαν νερό ( εκτός από την γέφυρα ''Μύλου'' ) κάτι που σε συνδυασμό με την αποπνικτική ζέστη έκανε την διαδρομή μας λιγότερη όμορφη .
Σίγουρα αποτελεί μια πορεία που έστω για μια φορά θα πρέπει να γίνει από κάθε πεζοπόρο .
Όλα τα ενδιαφέροντα σημεία είναι με waypoint επάνω στο χάρτη .
Στην διαδρομή θα βρούμε βρύσες με νερό στις κεντρικές πλατείες των χωριών και αυτό είναι κάτι που δεν θα πρέπει να μας ανησυχεί
Σίγουρα δεν είναι πορεία για καλοκαιρινούς μήνες . Ιδανική περίοδο θα έλεγα Οκτώβριος με Νοέμβριος ή νωρίς την άνοιξη ( κάτι που κάναμε και εμείς ...αλλά λόγω κλιματικής αλλαγής πέσαμε σε καύσωνα )
Σαν πορεία μπορεί να μην έχει μεγάλη υψομετρική, όμως είναι κουραστική λόγω της διαλειμματικής μορφής που έχει ( ανέβα κατέβα ) κάτι που κουράζει το σώμα.
Μην αμελήσετε στο αρχικό κατέβασμα της σκάλας Βυτσίου ( στην αρχή της πορείας ) να κάνετε μια στάση στο μπαλκόνι που δίνει απλώσερα απίστευτη θέα στο φαρράγι του Βίκου και την γέφυρα Μίσιου

Αφετηρία

Σκαλα βυτσας

Photo ofΚάνουμε για λίγο αριστερά για να πάμε να δούμε την θέα από το Φαράγγι του Βίκου Photo ofΚάνουμε για λίγο αριστερά για να πάμε να δούμε την θέα από το Φαράγγι του Βίκου

Κάνουμε για λίγο αριστερά για να πάμε να δούμε την θέα από το Φαράγγι του Βίκου

Εξωκλήσι Αγ.Νικολαου

Αριστερά μονοπάτι για Κουκούλι

• Photo of Ηλίας Λευκόπουλος
    Ηλίας Λευκόπουλος Apr 15, 2024

Διαδρομή μιας φοράς. Οπότε θα πρέπει να γίνει σωστή επιλογή του χρόνου πραγματοποίησής της.

• Photo of stergios zarogiannis
    stergios zarogiannis Apr 15, 2024

Πολύ όμορφη διαδρομή με 6 γιοφύρια κα 3 χωριά ,καλύτερα να γίνει οταν έχουν νερό