KEMERBURGAZ İHSANİYE GARMİNGPS

April 7, 2024
April 2024

near Kemerburgaz, İstanbul (Türkiye)

Kemerburgaz Pirinççiköy İhsaniye

GREENTREKKİNG DOĞA SPORLARI
ATLANTİS DOĞA SPORLARI
WOLFWALKİNG DOĞA SPORLARI

Üç grup ortak bir faaliyet gerçekleştirdik
Kemerburgazdan saat 10.30 gibi rotamıza start verdik parkura 30 dakika geç girdik hava yağışlı olduğu için fakat gün boyunca muhteşem bir hava oldu çok sıcak olmadığı için parkurun ilk etabında başhavuza giden kestirme olan köprü kaldırıldığı için parkurun ilk etabını 2km mecburi asfalt yürümek zorunda kaldık ve rotamız biraz uzamış oldu parkurun ilk durağı mimarsinanin eseri başhavuzu ziyaret ettik sonrasında Kemerburgaz kent ormanının en güzel manzarası olan günebakan tepesinde yemek molası verildi yemek molası sonrası Kemerburgazkenormı içinde olan yıkık dökük kirazliderekemerini ziyaret ettik sonrasında parkurun en güzel manzarası olan Pirinççiköy Alibeyköy deresi ve vadisinde mola vererek manzaranın tadını çıkararak parkurun İlk etabını Pirinççiköyde 12km final verdik burdan ayrılmak isteyen dostlarımızı evlerine yolcu ettikten sonra rotamızın ikinci etabı olan Pirinççiköy İhsaniye köyü rotasına girdik inişler çıkışlar güzel manzaralar içinde ilerledik fakat bolluca göller Bölgesini pas geçtik hem rota uzadığı için aynı zamanda karanlığa kalmamak adına böyle karar aldık fakat Sabah köprünün kaldırılmış olması rotamıza 2km extara koydu güne 31km ile veda ettik tüm ekibi kutluyorum hem azminden hemde harika bir performans gösterdiler hepsini tebrik ediyorum rota sonunda İhsaniye köyü kahvesinde çay içildi sohbetler edildi ve evlere dönüş yapıldı 📸👍

Not parkurun ilk etabında eskiden köprü vardı kaldırılmış oraya gitmeden rotayı takip edin