Photo ofKEMER BEYDAĞLARI YÜRÜYÜŞ PARKURLARI Tahtalı Zirve - Çukur Yayla - Akboyun Parkuru Photo ofKEMER BEYDAĞLARI YÜRÜYÜŞ PARKURLARI Tahtalı Zirve - Çukur Yayla - Akboyun Parkuru Photo ofKEMER BEYDAĞLARI YÜRÜYÜŞ PARKURLARI Tahtalı Zirve - Çukur Yayla - Akboyun Parkuru

September 26, 2018
September 2018

near Yaylakuzdere, Antalya (Türkiye)

Bu parkuru Kemer Belediyesi bize kazandırmış. Antalya'da tüm arkadaşların yürümesini tavsiye ediyorum. Teleferikle 2365 m rakımlı Tahtalı dağına çıkıp yürüyerek 4,5 km sonra Çukur Yaylaya geliyoruz.Çukur Yayladan Likya yolunu bir müddet takip ettikten sonra sağa yönelerek sarı kırmızı işaretleri takiple Tahtalı dağının kuzey yamacından ardıç ağaçları ve sedir ağaçları eşliğinde aracımızı park ettiğimiz teleferiğin başlangıç noktasına inerek,toplam 16 km.lik yürüyüşümüzü bitiriyoruz . Parkurda belli noktalarda su kaynağı var.

(Not: Teleferik ücretleri için indirimli dönemi bekleyebilirsiniz. Ayrıca A101 ve Migrosta bazen ek indirim kuponu kampanyaları oluyor)

"Doğada misafir olduğumuzu unutmayalım"