Kemer Beydağları Yürüyüş Parkurları. Kemer - Kuzdere Parkuru

Photo ofKemer Beydağları Yürüyüş Parkurları. Kemer - Kuzdere Parkuru Photo ofKemer Beydağları Yürüyüş Parkurları. Kemer - Kuzdere Parkuru Photo ofKemer Beydağları Yürüyüş Parkurları. Kemer - Kuzdere Parkuru

November 13, 2016
November 2016

near Kemer, Antalya (Türkiye)

Kemer Belediyesinin rotalandırdığı Beydağları Sahili Milli Parkı içinde bulunan Kemer-Kuzdere işaretli rotasını yürüdük. Rota işaretlemeleri eskimiş olsa da GPS cihazına ihtiyaç duyulmadan yürünebilecek hala yeterli işaretleme sahip olan parkurun %95 orman içi patika ve keçi yollarından oluşuyor. Yürüyüşçülerin sevdiği tarzdaki rota çok keyifli. Parkur kısa diyenler Göynükteki rota başlangıcından girerlerse yaklaşık 18 km lik bir parkur olur. Rota içinde hiç su göremedik. Tek bir noktada çıkan su kaynağından çok zor durumlarda su takviyesi yapılabilir. Herkesin rahatça yürüyebileceği parkuru tavsiye ederim.. Rota bitim noktası olan Arslanbucak mevkinde Belediye otobüs durağı mevcut. Bu noktadan Kemer ve Antalyaya ulaşabiliyorsunuz. Biz biraz daha yürümek amacıyla anayola çıkmayı seçtik.

Beydağları Sahil Milli Parkı.