Kemer Belediyesi Beydağları Yürüyüş Parkurları , Kemer - Çalış Tepe Parkuru

Photo ofKemer Belediyesi Beydağları Yürüyüş Parkurları , Kemer - Çalış Tepe Parkuru Photo ofKemer Belediyesi Beydağları Yürüyüş Parkurları , Kemer - Çalış Tepe Parkuru Photo ofKemer Belediyesi Beydağları Yürüyüş Parkurları , Kemer - Çalış Tepe Parkuru

September 30, 2016
September 2016

near Kemer, Antalya (Türkiye)

Kemer'den Çalış Tepeye sürekli yükselerek devam ederken, solunuzda kalan ve Anatalya'ya kadar uzanan Kemer manzarasını seyretmeye doyamayacaksınız. Rota Üzerinde Manzara noktası olarak işaretlenen yer ile Yangın Kulesindeki alan en güzel manzara noktalarıdır. Rotada hiç su kaynağı bulunmamaktadır. Çalış Tepe zirvesi; Kiriş, Çamyuva ve Kemeri gören hakim bir tepedir. İşaretli İniş rotası önce toprak ve uzunca bir asfalt yoldan oluşmakta iken biz toprak yoldan yaklaşık 1.5 km sonra sağa dönerek orman içi güzel bir patika ile asıl rotaya indik. Böylece zevksiz asfalt yolu da bypass etmiş olduk.

BEYDAĞLARI SAHİL MİLLİ PARKI

Çalış Dağı

Çalış Tepe

• Wilma Blaauwendraat Blaauwendraat Oct 8, 2023

Mooie route. Best veel klimstukken waar het makkelijk was geweest als je stokken bij je had. Gelukkig wel een route met veel schaduw.