Photo ofKemer Belediyesi Beydağları Yürüyüş Parkurları Akboyun-Çukuryayla-Akboyun Parkuru Photo ofKemer Belediyesi Beydağları Yürüyüş Parkurları Akboyun-Çukuryayla-Akboyun Parkuru Photo ofKemer Belediyesi Beydağları Yürüyüş Parkurları Akboyun-Çukuryayla-Akboyun Parkuru

December 11, 2017
December 2017

•   4.7 1 review

near Egelköyü, Antalya (Türkiye)

Parkur çok zevkli, hava açık ise mükemmel görsellik sunuyor. Büyük küçük çoban ağıllarından geçiyorsunuz ve yeteri kadar su kaynağı mevcut.
Parkurda 4 adet yan geçiş var ilk yan geçiş yaklaşık 1 km ama taştan oluşmuş geniş bir patika ile geçiliyor. İkinci yan geçişte 70 metrelik kısa bir geçiş. Evet asıl sorunlu yere geldik üçüncü yan geçiş 400 metre buranın iki yerinde yoğun yağış ve kaymalar nedeni ile patika kaybolmuş ancak çok dikkat edilirse iz kestirilebiliyor. Akan bu kısım nedeni ile bu parkuru sürekli yürüyüş yapanlara öneriyorum. Riskli bu bölümden sonra son yan geçişte 100 metrelik bir patika ile geçiliyor.
Biz keşif amaçlı gittiğimizden, geçemez isek döneriz demiştik ancak sorunlu bölgeden geçip Çukuryayla'ya vardığımızda aynı yolu geri dönmek zorunda kaldık.
Özellikle Aralık ayında A101 den 30 TL alışveriş yapanlara 2 kişilik %50 indirim kuponu veriliyor. Teleferik kış tarifesi 50 TL tek çıkış 25 TL . İndirim kuponunuzla 12.50 TL ye zirveye çıkıp yürüyerek inebilirsiniz. Bu planda yaklaşık 16 km güzel bir yürüyüş yapmış olursunuz. Aman hava durumuna dikkat edin. Yağmurlu ve karlı havalarda risk artar.Dağcılık ve zirve deneyimi olan sürekli yürüyen arkadaşlara öneriyorum.

Ağaç Köprü

Çukur Yayla

• Photo of Recep özdemir
    Recep özdemir Apr 21, 2021

Bu parkuru cukuryayla dan başlayarak tamamladım. Parkur güzel orta zorlukta bir parkur, manzara olacakta harika manzaralar var. Ayrıca bu gün şakayiklar da bizi karşıladı çok guzellerdi

• Photo of Metin ULUIŞIK
    Metin ULUIŞIK Apr 21, 2021

Tebrikler..

• Photo of Recep özdemir
    Recep özdemir Apr 21, 2021

Metin bey, Rota kaydı için çok teşekkürler