Kemalpaşa Dereköy-Mahmut Dağı yürüyüşü |Dağa Kaçtım|

Photo ofKemalpaşa Dereköy-Mahmut Dağı yürüyüşü |Dağa Kaçtım| Photo ofKemalpaşa Dereköy-Mahmut Dağı yürüyüşü |Dağa Kaçtım| Photo ofKemalpaşa Dereköy-Mahmut Dağı yürüyüşü |Dağa Kaçtım|

May 24, 2013
May 2013

near Dereköy, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Yaklaşık 10 yıldır İzmir’de görülmemiş soğuk havaların ve alçak basıncın baskısı altında geçen iki haftadan sonra İzmir’i çepeçevre saran karlı tepelerden birine; Kemalpaşa’nın vakur başlı zirvesi Mahmut Dağı’na doğru harekete geçtik. İzmir’in her yanından ve özellikle güney ve güney batı yönünden ihtişamlı görünüşü ile olduğundan daha heybetli görünen büyüleyici Mahmut Dağı daha önceden güney yönünden deneyip de vaktimizin sınırlı olması nedeniyle yaklaşamadığımız bir ilk göz ağrımızdı. Sabah saat 11 gibi Kemalpaşa üzerinden Dereköy’e ulaştık. Güney ilçelerinde filizlenen bahar daha buralara pek uğramamıştı. Hele karlı zirvesi ile Mahmut Dağı, insanın içini ürperten bir havadaydı. Sabah açık ve az bulutlu, kısmen güneşli bir havada yürüyüşe başladık...

Yürüyüş rotası ile ilgili yazının tümü ve fotoğraflar için alttaki linki tıklayabilirsiniz: