KEMALİYE VİA FERRATA İNİŞ 2.3. ALTERNATİF YOLLAR SANDIK KÖYÜNE

Photo ofKEMALİYE VİA FERRATA İNİŞ 2.3. ALTERNATİF YOLLAR SANDIK KÖYÜNE Photo ofKEMALİYE VİA FERRATA İNİŞ 2.3. ALTERNATİF YOLLAR SANDIK KÖYÜNE Photo ofKEMALİYE VİA FERRATA İNİŞ 2.3. ALTERNATİF YOLLAR SANDIK KÖYÜNE

July 19, 2023
July 2023

•   4.2 2 Reviews

near Kemaliye, Erzincan (Türkiye)

Kemaliye - Sandık

Via ferrata Kemaliye dönüş rotaları 3 farklı zaman ve mesafe rotaları mevcut kısa 4 saat dönüşlü olan Cici rotası gece dönüş zorlar daha önceki yıllarda keçi otlama kaya basamak patika yolu yıllarca tahribat görmüş iniş için pek kullanılmıyor benim önerim Kemaliye varış ekip düzeyi iyi ise kısa olan tercih edilebilir 2. 3. olan Sandık köyüne yine aynı set yüksekliğinde hafifçe sola kayarak köyün üstündeki sırt bloğuna geçmek 5 km civarı , dönüş rotasının daha basit değil de köye kestirme ulaşmak istenirse kaya bandının içinden 60 metrelik iniş patika su yolu tercih edilebilir profesyonel ekipler için yaklaşım noktalarla işaretlenmiştir. ( gündüz gözü ile rahat olur ) yalak alanında biter

sandık köyüne adsız yol

• Photo of ALPS
    ALPS Jul 19, 2023

gündüz iniş için uygun uzun rota köyden kemal iyeye araç ile ulaşım iyi olur

• Photo of ibonur
    ibonur Jul 19, 2023

Alternatif sandıklı köyüne ulaşmak su yolu olabilir