← Part of Samanlı Dağları

Kayaüstü Yaylası ( 2015 12 )

April 30, 2020
April 2020

near Kazandere, Kocaeli (Türkiye)

Saat 07:30 yola çıkmak için hazırlıklarımızı tamamlayıp katılımcı arkadaşlarımızı alacağımız noktadayız.Sabah uyuyamayıp bizden önce gelenleri ise çay içerken yakalıyoruz.Diğer arkadaşlarımızında gelişi tamamlandıktan sonra yolculuğumuz başlıyor.
İlk durağımız yürüyüş öncesi kahvaltımızı ve son alışverişlerimizi de yaptığımız, Karadeniz esintilerine sahip olan Yuvacık.Son İhtiyaçlarımızı bu noktada karşıladıktan sonra yürüyüşümüzün başlangıç noktasına hareket ediyoruz.

Başlangıç noktasında yılın ilk karını görmek oldukça heyecan verici.Hepimizin bu mevsimi özlediği belli ki bir an öce karda ayak izlerimizi bırakmak için heyecanlanıyor ve Kayaüstü Yaylasına doğru yürüyüşümüze başlıyoruz.

Daha önceki haftalarda yaprak terapisi diye adlandırdığımız ve yürürken çıkan o ses artık yok olmuş yerini kar sesine bırakmış ,bunun adına da kar terapisi koyarak sonbaharın izini kapatan kar örtüsü ile keyifli bir yürüyüşün ardından yayla evlerine ulaşıyoruz.

Sonra da bütün körfezi hakim kayalıkların üzerine çıkıp doyumsuz manzarayı seyre dalıyoruz.Manzara sonrası, orman içi devam eden parkur yürüyüşümüzün bitiş noktası olan Tepecik köyüne getiriyor bizi.

Yemeğimizi hazırlayıp yedikten sonra günün son kalan saatlerini de değerlendirmek üzere Karaaslan Tesislerine gidip çaylarımız yudumluyoruz. Sonrası malum.. Güzel bir günü daha sonlandırıp şehrimize geri dönüyoruz. Yılın ilk kar yürüyüşünde izini bırakan bütün arkadaşlarımıza teşekkürler