Kayadibi Yemisen çeşmesi Çamiçi

November 20, 2017
November 2017

near Kayadibi, İzmir (Türkiye)

Kayadibi Yemisen çeşmesi Çamiçi
Kayadidi köyünün üstünden başlayan yürüyüş homeros vadisine doğru taşlı bir patikayı bulduktan sonra patika bitene kadar yürüdükten sonra 90 derece sağa çark edip tırmanıyoruz.
burada dikkat edin patikadan çıkabilirsiniz sırtı bulduktan sonra yoldan sonra başlayan bir patika var ve sorunsuz bir şekilde devam ediyor. KIROLUK çeşmesini bulabilmek içinde işaretlemelere dikkat edilmesi gerekir.
mola sonrası yeni hedef YEMİSEN çeşmesi bu yürüyüştede patikalar çok belirgin sorunsuz geçecektir .Yola çıktığınızda rota veye vadiyi takip edip karagöl yolu için en yüksek noktaya ulaşıyoruz. patika bizi büyük molaya indiriyor.
Buradan Çamiçine dönüşe geçiyoruz. Dönüş yolu başlangıcında biraz dikkat edilmesi gerekir çizilmiş rotamızda bile kaymalar var birkaç patika işaretlemesi var bunların her birinin çıktığı yer aynı olabilir ama yinede sırt hattındaki patikayı bulana kadar dikkatli olmak gerekir. bulunan patika ve sonrasındaki yürüyüş zevkli bir şekilde geçecektir
çamiçine kısa iniş bir ağılın içinden geçtiği için biz aracı yukarı çağırdık ve yürüyüşümüzü bitirdik.