Kayadibi-Karagöl-Kayadibi Turu

January 2, 2016
January 2016

near Kayadibi, İzmir (Türkiye)

Yürüyüşümüz Gaziemir den sabah saat 06:00 daki İzban treniyle başladı.
Hilal durağından aktarmayla İzmir Metro ile Evka-3'e gittik.
Evka-3 aktarma merkezinden 07:10 daki 365 Nolu Kayadibi otobüsüne bindik.
Kayadibinde kahvaltı yapmayı umuyorduk fakat köyde ne bakkal ne de fırın var sadece
Gül ablanın yeri vardı orası da kapalı olunca yolda elimizdeki malzemelerle kahvaltı yapalım dedik ve saat 08:00 de yürüyüşümüze başladık.
İlk 4 km arabalarında gidebileceği geniş düz toprak yol.
4.5km de ilk molamızı verip kahvaltımızı yaptık.
Burdan sonra 6. km ye kadar dar güzel bir patika yol var.
6. km de kıroluk çeşmesi var orada bi çay molası daha verdik ve yola devam ettik.
Yolun bundan sonrasında neredeyse karagöle kadar düz bir yol yok inişli,çıkışlı,taşlı arazide yolumuza karagöle kadar durmadan devam ettik. Karagöl buz tutmuş bi haldeydi,
Karagöl de daha fazla vakit geçirebilirdik fakat günler kısa olduğu için mangalımızı yapıp dinlenip 2 saat kadar oyalandıktan sonra dönüş yoluna koyulduk.
Dönüşte de yine aynı yerlede mola vererek saat 17:00 gibi Kayadibine ulaştık.
Gül Ablanın yeri açıktı sobanın başında son çaylarımızıda içtikten sonra 17:50 otobüsüne binerek aktarmalarla Gaziemire ulaştık.
Doğa yürüyüşlerine yeni başlayan bir ekibiz bu 3. gezimiz oldu ve fazla zorlanmadık çok güzel geçti herkese tavsiye ederim.