kayadibi karagöl ikizgoller kayadibi(keşif)

Photo ofkayadibi karagöl ikizgoller kayadibi(keşif) Photo ofkayadibi karagöl ikizgoller kayadibi(keşif) Photo ofkayadibi karagöl ikizgoller kayadibi(keşif)

46 2.7
January 31, 2017
January 2017

•   2.7 1 review

near Kayadibi, İzmir (Türkiye)

Kayadibi Karagöl İzmirin çok bilindik parkurudur. Hemen hemen her kulüp programına alır.
parkuru karagöle kadar parçalayıp anlatacağım coğrafi yapı olarak kayalık olan birinci bölüm köyden çıktıktan sonra ana patikayı bulana kadar rotayı izleyin ana patika bizi yürüdüğümüz tepenin sırt hattına çıkaracak sonrası yol ve patikadan devam eder ve kıroluk çeşmesini bulursunuz bu bölgede patikalar arasında kaybolma ihtimaliniz var ama rota ve taşlardan oluşmuş işaretlemelerle Kurudere orman yolunu bulursunuz sonrası kolay önümüzdeki iki tepe arasından arka yamaca geçiyoruz yemişen çeşmesine vardığımıda arık tercih yapacaksınız yolu veya patikayı seçeceksiniz.Yol mesafe olarak uzun patika kısa ve daha görseldir bu bölgede makilik olmadığı için patikalar olmasada karagölü bulabilirsiniz.
dönüş yolunun bir bölümünde ikiz göllere uğrayıp kayadibine varıyoruz .
keşif için yatığımız yürüyüşte iki yerde geri dönüş vardır onları dikkate almayın.kolay gelsin

kıroluk çeşmesi

Ayrıntılar için teşekkürler.

• Photo of Nihat Bahrioğlu 1
    Nihat Bahrioğlu 1 Dec 27, 2021

I have followed this trail  verified  View more