Κάτω Ταρσός Κορινθίας- Παναγία του βράχου - κορυφή Τούρλα

Photo ofΚάτω Ταρσός Κορινθίας- Παναγία του βράχου - κορυφή Τούρλα Photo ofΚάτω Ταρσός Κορινθίας- Παναγία του βράχου - κορυφή Τούρλα Photo ofΚάτω Ταρσός Κορινθίας- Παναγία του βράχου - κορυφή Τούρλα

April 23, 2022
April 2022

near Káto Tarsós, Peloponnese (Greece)

Η πεζοπορία ξεκινά από το χωριό Κάτω Ταρσός Κορινθίας. Περνούμε τον χωματόδρομο που μετά από 2 χιλιόμετρα φτάνουμε στην εκπληκτική εκκλησία της Παναγίας του Βράχου που πραγματικά αξίζει να την επισκεφθείτε σε όλα τα δωμάτια και επίπεδα. Μέσα από την εκκλησία πηγάζει νερό που είναι αγίασμα. Μετά συνεχίζουμε τον χωματόδρομο και σε χαρακτηριστική στροφή , ακολουθώντας το στίγμα του GPS, αρχίζουμε να ανηφορίζουμε σε μονοπάτι με ελλειπή σήμανση. Περνάμε υπέροχες πεζούλες, δείγμα ότι κάποτε τις καλλιεργούσαν και συνεχίζουμε μέχρι να βρούμε την εκκλησία των Ταξιαρχών. Από εκεί το μονοπάτι τέμνει τον χωματόδρομο μέχρι να φτάσουμε στο τέρμα του και από εκεί συνεχίζουμε στην ίδια κατεύθυνση ανηφορικά.
Φτάνουμε σε χαρακτηριστικό διάσελο που δεξιά μας υπάρχει μια μικρή κορυφή, περνάμε απέναντι και βρίσκουμε ένα μικρό οροπέδιο με παρατημένη στάνη στα αριστερά μας. Στο σημείο αυτό διαλέγουμε να τραβερσαρουμε ομαλά για λίγο δεξιά μιας ρεματιάς και μετά ανηφορίζουμε ώστε να πάρουμε την κόψη που μας οδηγεί στην κορυφή.
Η θέα από εκεί είναι τουλάχιστον φανταστική.
Φαίνεται η Ζήρεια, η Ντουρνουβανα, το διάσελο του κυνηγού, το Νησί, το διάσελο του Μαδερου, το Μαδερο, και όλα τα χτένια του Χελμού.
Πραγματικά αξίζει μια φορά να ανεβείτε πριν μπουν ανεμογεννήτριες αφού στην κορυφή φαίνεται να υπάρχει παρατημένος ανεμολογικος ιστός.