Káto Metóhi - Mallia peak

December 8, 2020
December 2020

near Káto Metókhion, Crete (Greece)

Το βουνό πίσω από το Κάτω Μετόχι κυκλικά αρχίζοντας απ το χωριό και περνώντας με τα ίχνη του παλιού μονοπατιού πρός την ωραία πλαγιά με τα νερά αλλά κ τη σπηλιά του Μπεργαντή όπως μάθαμε ότι λέγεται, και τραβέρσα πάνω πλαινή μπήκαμε στο βουνό.
περίπου 30'ακόμα και φτάναμε στη κορυφή που ο χάρτης τη δίνει 1290μ.
Το εντυπωσιακό ,εκτός από τη θέα βέβαια, είναι τα δεκάδες κατασκευασμένα 'αντιανεμικά' με πέτρες σκορπισμένα σε όλη τη κορυφή. Πουθενά αλλού δεν υπάρχει αυτό,ακόμα και στον Αφέντη που ανεβαίνει ο κόσμος στον εσπερινό και μένει το βράδυ ζήτημα είναι ναναι 10. εδώ μιλάμε σίγουρα πάνω από 50 και λίγα λέω. κάτοικος του χωριού μας είπε ότι μπορεί νάναι και απ τη Τουρκοκρατία όπου έβγαιναν οι κάτοικοι στη κορφή να γλυτώσουν.
Στη συνέχεια ευθεία κάτω απ΄τους γκρεμούς που δεν το συνιστώ σε μη έμπειρους φτάσαμε στο μονοπάτι που θέλαμε στη άκρη του μικρού δρόμου και όλο με το παμπάλαιο μονοπάτι 'γαζώσαμε΄το βουνό απ τη μέση και φτάσαμε σε μια πολύ ωραία παλιά μάντρα και σε καμιά ώρα ακόμα είμασταν στο χωριό περνώντας και πάνω απ το χώνο.
η διαδρομή παρ όλο που δεν της φαίνεται είναι πολύ δυνατή και γεμάτη,με κάποια δυσκολία ειδικά απ τη κορφή για κάτω θέλει προσοχή και κατόπιν το μονοπάτι της επιστροφής καθώς μία το βρίσκεις μία το χάνεις μια δεν φαίνεται πουθενά.