Katharo Plateau - Cypress Forest (Δάμακας- Σπηλιά ανταρτών - Κυπαρισσόδασος)

Photo ofKatharo Plateau - Cypress Forest (Δάμακας- Σπηλιά ανταρτών - Κυπαρισσόδασος) Photo ofKatharo Plateau - Cypress Forest (Δάμακας- Σπηλιά ανταρτών - Κυπαρισσόδασος) Photo ofKatharo Plateau - Cypress Forest (Δάμακας- Σπηλιά ανταρτών - Κυπαρισσόδασος)

June 30, 2018
June 2018

near Kheroukoúmadho, Crete (Greece)

Ξεκίνημα από τη θέση "Δάμακας", λίγο πριν το Καθαρό. Συνεχίζουμε σε παλιό μονοπάτι με κατεύθυνση ΒΔ. Μετά τη στάνη του Μπρόκου, διασχίζουμε το σώπατο, που κάποτε καλλιεργούσαν κριθάρι και ταγή και συνεχίζουμε μέχρι να ξαναβρούμε το μονοπάτι. Μετά τη σπηλιά των ανταρτών ψάξαμε ανεπιτυχώς την πηγή του Αβαρσάμη, και συνεχίσαμε στο βατό και σηματοδοτημένο μονοπάτι μέχρι τη θέση Φαβετόπρινος, που είναι πάνω στην επαρχιακή οδό Κριτσά - Καθαρό και όπου υπάρχει κίοσκι και ξύλινα παγκάκια για ξεκούραση.

Παρά το στενό πόρο, η αίθουσα της σπηλιάς είναι αρκετά ευρύχωρη. Τόπος καταφυγής των ανταρτών του Δημοκρατικού Στρατού στον εμφύλιο και Βρετανών στρατιωτών στο Β'.Π.Π.