Photo ofKatharo - Damakas - Tzivi Summit - mitato Skalidi (Καθαρό, Δάμακας - κορυφή Τζίβης - μιτάτο Σκαλίδη) Photo ofKatharo - Damakas - Tzivi Summit - mitato Skalidi (Καθαρό, Δάμακας - κορυφή Τζίβης - μιτάτο Σκαλίδη) Photo ofKatharo - Damakas - Tzivi Summit - mitato Skalidi (Καθαρό, Δάμακας - κορυφή Τζίβης - μιτάτο Σκαλίδη)

May 20, 2017
May 2017

near Kheroukoúmadho, Crete (Greece)

Όμορφη διαδρομή στην περιοχή του Καθαρού, που καταλήγει στην κορυφή της Τζίβης (1.690μ) και στην επιστροφή κυκλική πορεία με ενδιάμεση στάση στο πάλαι ποτέ μιτάτο του Σκαλίδη για να θαυμάσουμε την καταπληκτική θέα από το Μιραμπέλο μέχρι την Κάρπαθο. Στην αρχή και το τέλος η διαδρομή είναι σε παλιά καλοσχηματισμένα μονοπάτια, ενώ κατά τόπους η ανάβαση ή η κατάβαση είναι σε απότομες κλίσεις, χωρίς μονοπάτι, εξ ου και η διαβάθμιση ως "δύσκολο". Τη διαδρομή θα ήθελα να την αφιερώσω, αν μπορώ να πω κάτι τέτοιο, στον κ. Μπρόκο, βοσκό από το Καθαρό, τον οποίο συναντήσαμε στο βουνό και περπατήσαμε παρέα. Μοιράστηκε μαζί μας αναμνήσεις και βιώματα της ζωής του πάνω στα όρη (από την κατοχή και τον εμφύλιο μέχρι το φετινό χιονιά) και μας έδωσε χρήσιμες πληροφορίες για τα μέρη που θέλαμε να πάμε. Είναι αξιοσημείωτο ότι παρά τα 82! χρόνια του εξακολουθεί παρέα με το γάιδαρό του (αλλά όχι καβάλα) να παίρνει τη στράτα του βουνό για να φροντίσει τα ζώα του. Να να καλά και να συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη.