Καταρράκτης Πουρναρόκαστρου, Αχαΐα

November 13, 2020
November 2020

•   3.3 1 review

near Pournarókastro, West Greece (Greece)

Ο καταρράκτης Πουρναρόκαστρου βρίσκεται κοντά στο ομώνυμο χωριό της Αχαΐας και συγκεκριμένα στο φαράγγι Ελεκίστρας - Πουρναρόκαστρου όπου ρέει το Ελικιστριανό ρέμα, σε υψόμετρο περίπου 600 μέτρων. Εχει νερό όλο το χρόνο.
Λίγο πριν την είσοδο στο χωριό υπάρχει διασταύρωση Δ1. Εκεί ακολουθούμε τον χωματόδρομο για 700 μέτρα περίπου μέχρι το σημείο Σ2 όπου υπάρχει κολωνάκι με θέα στο φαράγγι και τον καταρράκτη. Συνεχίζουμε τον χωματόδρομο για 150 μέτρα μέχρι την διασταύρωση Δ3 με μονοπάτι. Κατηφορίζουμε στο μονοπάτι - γιδόστρατα μέχρι το σημείο Σ4 όπου το μονοπάτι τελειώνει. Απο εκεί υπάρχει θέα στον καταρράκτη. Από το σημείο αυτο μέχρι το ρέμα υπάρχει αρκετά απότομη πλαγιά χωρίς μονοπάτι. Κατεβαίνουμε με προσοχή μέχρι το ρέμα. Αριστερά πηγαίνουμε προς την αρχή του στενού φαραγγιού ενώ δεξιά πηγαίνουμε στον καταρράκτη αφου περάσουμε απο ένα μεγάλο πλατάνι.
Η πρόσβαση στο στενό φαράγγι εναλλακτικά γίνεται απο ευκολότερη διαδρομή απ την γέφυρα μεταξύ Ελικίστρας - Ρωμανού και λεπτομέρειες δίνονται στον σύνδεσμο https://el.wikiloc.com/oreibasia-diadromes/pharaggi-elikistras-pournarokastrou-akhaia-60690938.

Δ1

Καταρράκτης

• Photo of Alexios Supertramp
    Alexios Supertramp Sep 11, 2022

Προσοχή στο κομμάτι της κατάβασης απο Σ4 εως το ρέμα. Όπως αναφέρει και ο γράφων δεν υπάρχει εμφανές μονοπάτι, αν κάποτε υπήρχε πλέον η βλάστηση είναι πυκνή και ακανθώδης και το έδαφος σαθρό. Χρειάζονται μπατον, γαντια και προσοχή.

• MitsosParm May 9, 2023

Eιμαστε μια παρεα ορειβατων "Frogs 2020"! Ως τέτοιοι αγαπάμε την φυση και ευχαριστούμε τον για τις πληροφορίες που μπορουμε να παιρνουμε απο τις απιθανες καταχωρησεις του ! Στις 31/4/23 επισκεφτηκαμε τον καταρράκτη του Πουρναρόκαστρου. Ενα απίθανο θέαμα διπλα στην πόλη μα, που ελάχιστοι γνωριζουν και πολύ πιο λίγοι μπορουν να τον προσεγγισουν. Απορουμε πως κανένας φορέας δεν ενδιαφέρθηκε να βελτιώσει την δυσκολη κατάβαση. Ελπίζουμε να μας ακούσουν και να κάνουν αυτο που έκανε στο Θέρμο ο αρμόδιος για τους καταρράκτες Μοκιστιάνου !