Καταρράκτες Νέδας - Μερική διάσχιση φαραγγιού.

Photo ofΚαταρράκτες Νέδας - Μερική διάσχιση φαραγγιού. Photo ofΚαταρράκτες Νέδας - Μερική διάσχιση φαραγγιού. Photo ofΚαταρράκτες Νέδας - Μερική διάσχιση φαραγγιού.

July 3, 2017
July 2017

near Platánia, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά απο τον χώρο στάθμευσης κοντά στην πέτρινη γέφυρα. Εκεί φτάνουμε αφού πάρουμε απο το χωριό Πλατάνια τον χωματόδρομο μήκους περίπου 5χμ. Ο χωματόδρομος είναι βατός και με συμβατικό αυτοκίνητο. Απο την γέφυρα μπαίνουμε στο ποτάμι και πηγαίνουμε ανατολικά (αντίθετα στην ροή του ρεύματος) για περίπου 1 χμ. Στο σημείο αυτό περίπου βρίσκεται το στενότερο σημείο του φαραγγιού. Χρειάζεται να έχουμε πλήρως αδιάβροχο σακίδιο για τα ρούχα μας και τα άλλα πράγματα (φωτογραφικη κινητά κλπ). Επιστρέφουμε στην γέφυρα και αφού περάσουμε απο πάνω της ακολουθούμε το μονοπάτι που οδηγει στους καταρράκτες. εναλλακτικά πηγαίνουμε ακολουθώντας τη ροή του ποταμού. Στο σημειο που υπάρχει η ξύλινη γέφυρα υπάρχει ένας μικρός καταρράκτης και απο πάνω ο μεγαλύτερος. Στο κυρίως φαράγγι κατεβαίνουμε κάτω απο την γέφυρα με την βοήθεια μόνιμων σχοινιών που υπάρχουν εκεί. Εκεί βρίσκεται ο 3ος καταρράκτης και λίγο πιο πέρα η σπηλιά.