Photo ofΚαταρράκτες Λεπίδας (1ος στον Αγ. Ιωάννη και 2ος στον Πλάτανο) στην Αρκαδία (30 km απο το Αστρος) Photo ofΚαταρράκτες Λεπίδας (1ος στον Αγ. Ιωάννη και 2ος στον Πλάτανο) στην Αρκαδία (30 km απο το Αστρος) Photo ofΚαταρράκτες Λεπίδας (1ος στον Αγ. Ιωάννη και 2ος στον Πλάτανο) στην Αρκαδία (30 km απο το Αστρος)

1926
May 4, 2016
April 2016

near Plátanos, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή έγινε στις 25-4-2016
Πηγαίνοντας απο Αστρος για τον 2ο καταρράκτη στρίβουμε προς Πλάτανο. Περίπου 1,5 κμ πριν τον Πλάτανο σε απότομη στροφή παρκάρουμε και ακολουθούμε μονοπάτι που καταλήγει μέσα στην κοίτη του ποταμού. Ακολουθώντας τον ποταμό καταλήγουμε στον καταρράκτη.

Για τον 1ο καταρράκτη πηγαίνουμε στον Αγ. Ιωάννη και μπαίνοντας στο χωριό υπάρχει πινακίδα προς καταρράκτη αριστερά. Ο δρόμος είναι ασφαλτοστρωμένος και μετα απο 1κμ είναι χωματόδρομος. Στο τέλος του δρόμου είναι ο καταρράκτης (δεν χρειάζεται να περπατήσουμε καθόλου)

PictographWaterfall Altitude 0 ft

2ος καταρράκτης (Πλατάνου)

1ος καταρράκτης (Αγ. Ιωάννη)