Καταρράκτης Κουνουπίτσας απο Άνω Λουτράκι Αριδαίας

Photo ofΚαταρράκτης Κουνουπίτσας απο Άνω Λουτράκι Αριδαίας Photo ofΚαταρράκτης Κουνουπίτσας απο Άνω Λουτράκι Αριδαίας Photo ofΚαταρράκτης Κουνουπίτσας απο Άνω Λουτράκι Αριδαίας

July 24, 2021
October 2020

near Áno Loutráki, Central Macedonia (Greece)

Ο καταρράκτης Κουνουπίτσας βρίσκεται στο φαράγγι Ίσιο Πεύκο (Ράμνο Μπόρ) κοντά στο Άνω Λουτράκι Αριδαίας και τα Λουτρά Πόζαρ. Στο φαράγγι χύνονται τρία ρέματα, το Ισιο Πεύκο το ρέμα Λούτα και το ρέμα Κουνουπίτσας. Ο καταρράκτης έχει ύψος 12 μέτρα και έχει αρκετα μεγάλη παροχή.
Η διαδρομή ξεκινά απο το παρατηρητήριο στο Άνω Λουτράκι Αριδαίας. Στην διασταύρωση Δ1 πηγαίνουμε αριστερά κατηφορίζοντας. Στην Δ2 πηγαίνουμε πάλι αριστερά. Περνάμε μέσα απο ένα περιβόλι με δέντρα και συναντάμε πινακίδα για τον καταρράκτη Κουνουπίτσας. Μετα απο λίγο συαντάμε σημείο με θέα στο φαράγγι Ισιο πεύκο (Ραμνο Μπόρ). Οταν φτάσουμε στο επίπεδο του ρέματος για να κατέβουμε σε ένα κατηφορικό σημείο υπάρχει σχοινί. Μετα απο λίγο συναντάμε την διασταύρωση των ρεμάτων Ισιο Πεύκο και Κουνουπίτσας όπου πάμε δεξιά. Μετα απο λίγο συναντάμε τον καταρράκτη

Ρέμα - Σχοινί

Συμβολή ρεμάτων

Καταρράκτης Κουνουπίτσα

• Photo of alexopoud
    alexopoud Apr 15, 2023

Excellent choice for a quick hike! Magnificent scenery and moderate difficulty! Wear waterproof shoes and take your swimsuit if you like to approach the waterfall and be brave enough to swim in the small lake!!