Καταρράκτες Κισσού ( πηγές Τύμπανου) - Κισσός

Photo ofΚαταρράκτες Κισσού ( πηγές Τύμπανου) - Κισσός Photo ofΚαταρράκτες Κισσού ( πηγές Τύμπανου) - Κισσός Photo ofΚαταρράκτες Κισσού ( πηγές Τύμπανου) - Κισσός

49 minutes
August 24, 2023
August 2023

near Kissós, Thessaly (Greece)

Στο χάρτη η διαδρομή είναι από καταρράκτες προς Κισσό.
Περιγραφή από Κισσό προς καταρράκτες:
Αφετηρία ο χώρος στάθμευσης των αυτοκινήτων. Παίρνουμε το δρόμο προς την πλατεία του χωριού όπου υπάρχει η εκκλησία Αγία Μαρίνα (1650),και συνεχίζουμε νότια προς την έξοδο του χωριού. Τσιμεντένιος δρόμος που στη συνέχεια γίνεται χωματόδρομος για περίπου 2 Km.
Δεν υπάρχει σήμανση και γι' αυτό χρειάζεται προσοχή να μη ακολουθήσουμε λανθασμένη πορεία. Στο τέλος των 2Km συναντούμε, σε αριστερή στροφή του δρόμου, δεξιά και πάνω την αρχή του μονοπατιού που θα μας οδηγήσει στους καταρράκτες.
Εδώ η σήμανση είναι πολύ καλή και το μονοπάτι καλά διατηρημένο.
Στο τέλος της διαδρομής χρειάζεται να προχωρήσουμε, για μεγαλύτερη ασφάλεια, μέσα σε αυλάκι με νερό.
Η διαδρομή σχεδόν όλη σε δάσος.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στη διασταύρωση που φαίνεται στη 3η φωτό προχωρούμε δεξιά.
Στη διασταύρωση που φαίνεται στην 5η φωτό κατηφορίζουμε αριστερά.