Καταρράκτης Καλυψώς απο Καρίτσα (εναλλακτική διαδρομή)

Photo ofΚαταρράκτης Καλυψώς απο Καρίτσα (εναλλακτική διαδρομή) Photo ofΚαταρράκτης Καλυψώς απο Καρίτσα (εναλλακτική διαδρομή) Photo ofΚαταρράκτης Καλυψώς απο Καρίτσα (εναλλακτική διαδρομή)

June 30, 2023
June 2022

near Karítsa, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά λίγο έξω απο το χωριό Καρίτσα πηγαίνοντας προς Κόκκινο Νερό. Εκεί συναντάμε διασταύρωση Δ1 με χωματόδρομο όπου υπάρχει πινακίδα προς καταρράκτη Καλυψώς. Συνεχίζουμε στον χωματόδρομο και στις δύο επόμενες διασταυρώσεις Δ2 και Δ3 συνεχίζουμε ευθεία. Μετα συναντάμε το ρέμα Καλυχώς και το προσπερνάμε. Σε λίγο συναντάμε την διασταύρωση Δ4 όπου αρχίζει δεξιά το μονοπάτι προς τον καταρράκτη. Συνεχίζουμε στο μονοπάτι που μας βγάζει σε χωματόδρομο όπου πηγαίνουμε δεξιά ανηφορίζοντας. Σε 100 μετρα περίπου αφήνουμε τον χωματόδρομο και πηγαίνουμε δεξιά σε μονοπάτι προς την τελική ευθεία για τον καταρράκτη. Οταν φτάσουμε στον καταρράκτη στο δεξί του μέρος όπως τον κοιτάμε υπάρχουν στηρίγματα και σχοινιά για να σκαρφαλώσουμε στο πάνω επίπεδο, όπου υπάρχει ο μεγάλος καταρράκτης.

Για την πρόσβαση στον καταρράκτη απο Κόκκινο Νερό η διαδρομή στον σύνδεσμο https://el.wikiloc.com/oreibasia-diadromes/pharraggi-katarraktes-kalupsos-21292066