Καταρράκτης Αγίου Βλασίου, Τρίκαλα Κορινθίας

Photo ofΚαταρράκτης Αγίου Βλασίου, Τρίκαλα Κορινθίας Photo ofΚαταρράκτης Αγίου Βλασίου, Τρίκαλα Κορινθίας Photo ofΚαταρράκτης Αγίου Βλασίου, Τρίκαλα Κορινθίας

April 25, 2023
April 2023

•   4.3 1 review

near Saïttás, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή ξεκινά απο το 5ο χιλιόμετρο ασφαλτόδρομου Ανω Τρικάλων Κορινθίας - Μάννας. Στο σημείο εκείνο ξεκινά χωματόδρομος και υπάρχει κόκκινο κυκλικό ταμπελάκι του μονοπατιού. Σε 100 μέτρα περίπου υπάρχει διασταύρωση Δ1 όπου πηγαίνουμε αριστερά. Υπάρχει πινακίδα Καταρράκτης Αγίου Βλασίου. Σε διακόσια μέτρα ο χωματόδρομος τελειώνου και ακολουθούμε το τσιμεντένιο κανάλι. Σε 600 μέτρα υπάρχει πινακίδα. Αφήνουμε το κανάλι και κατηφορίζουμε αριστερά στο ρέμα. Υπάρχουν βοηθητικά σχοινιά μέχρι το ρέμα και λίγο μετά όπου συναντάμε δεξιά ενα μικρό καταρράκτη. Ακολουθούμε το μονοπάτι και τη μαύρη σωλήνα μέχρι να φτάσουμε στον καταρράκτη. Ο καταρράκτης έχει ύψος 15-20 μέτρα και έχει νερό μέχρι τέλη Μαΐου όπως με πληροφόρησαν.

Δ2 Διασταύρωση - Πινακίδα

Τελος χωματόδρομου - Τσιμεντένιο κανάλι

Τέλος καναλιού - Μονοπάτι προς ρέμα - πινακίδα

Μικρός καταρράκτης

Καταρράκτης Αγίου Βλασίου

• Maria Lazaraki Jan 6, 2024

Πανέμορφο τοπίο σίγουρα όμως δεν είναι εύκολο, οι ταμπέλες έχουν πέσει σχεδόν όλες και λόγο του νερού γλιστράει παρά πολύ

• mat chris Mar 17, 2024

Σε κάποια σημεία έχει σκοινί για βοήθεια, το οποίο είναι απαραίτητο.