Καταφυγιο Παρνωνα προς κορυφη μεγαλη Τουρλα

Photo ofΚαταφυγιο Παρνωνα προς κορυφη μεγαλη Τουρλα Photo ofΚαταφυγιο Παρνωνα προς κορυφη μεγαλη Τουρλα Photo ofΚαταφυγιο Παρνωνα προς κορυφη μεγαλη Τουρλα

July 15, 2023
July 2023

near Vamvakoú, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομη εγινε στα πλασια της 15η πανελλήνιας εξόρμησης ερασιτεχνών αστρονόμων στον Πάρνωνα απο μια παρεα φιλων πεζοπορων απο τον Υμηττο.

Ξεκινησαμε με δροσια (παρολο που ειχε καυσωνα το συγκεκριμενο ΣΚ) απο τον χωρο διπλα στο καταφυγιο και μεσω της ρεματιας ανεβηκαμε στην Μεγαλη Τουρλα.
Ευκολη διαδρομη με μοναδικο δυσκολο σημειο η αποτομη τελικη αναβαση που ουσιαστικα ειναι καθετα στο βουνο.
Εδω δεν υπαρχει σαφες μονοπατι αλλα ειναι ευκολη η πορεια καθως η βλαστηση ειναι χαμηλη και δεν υπαρχουν πουρναρια η αλλα εμποδια.
Στην καθοδο υπαρχει η δυνατοτητα για επισκεψη στον Πρ. Ηλεια που βρισκεται στην περιοχη.
Συνιστω χρηση μπατον καθως οι κλισεις ειναι αποτομες σε καποια σημεια ειδικα στην καθοδο.

Υπαρχει δυνατοτητα να μαζεψει ο πεζοπορος τσαι του βουνου καθως υπαρχει αφθονο στην περιοχη.
Προσοχη, οταν κοβουμε το τσαι δεν ξεριζωνουμε το φυτο, σπαμε το κλωναρι 5-6 εκατοστα απο το χωμα και το υπολοιπο το αφηνουμε ως εχει για συνεχισει την αναπτυξη του

Photo ofΑπο εδω παμε δεξια πανω για κορυφη, ασαφες αλλα χωρις εμποδια μονοπατι Photo ofΑπο εδω παμε δεξια πανω για κορυφη, ασαφες αλλα χωρις εμποδια μονοπατι

Απο εδω παμε δεξια πανω για κορυφη, ασαφες αλλα χωρις εμποδια μονοπατι

Κορυφή Μεγάλη Τούρλα

Photo ofΚατεβαινοντας ξανα σε ασαφες μονοπατι προς Πρ.Ηλια Photo ofΚατεβαινοντας ξανα σε ασαφες μονοπατι προς Πρ.Ηλια Photo ofΚατεβαινοντας ξανα σε ασαφες μονοπατι προς Πρ.Ηλια

Κατεβαινοντας ξανα σε ασαφες μονοπατι προς Πρ.Ηλια