Καταφύγιο Μετσόβου - Κορυφή Φλέγγα

August 15, 2022
August 2022

near Miliá, Epirus (Greece)

Λέγαμε ότι θα ξεκινήσουμε τη πεζοπορία από την αρχή του χωματόδρομου αλλά αφού είδαμε ότι αυτός ήταν σε καλή κατάσταση οδηγησαμε μέχρι το καταφύγιο για να γλυτώσουμε χρόνο. Από το καταφύγιο συνεχίσαμε ακολουθόντας το χωματόδρομο ο οποίος συνεχίζει σε καλή κατάσταση μέχρι και λίγο μετά τη λιμνούλα πάδε λα λάκλου όπου και μπορείτε να φτάσετε με το αυτοκίνητο αν θέλετε, αν φυσικά δεν έχουν προηγηθεί βροχές που μπορεί να έχουν δημιουργήσει νεροφαγώματα και αυτό φυσικά ισχύει για όλο τον χωματόδρομο. Από εδώ και πέρα ο δρόμος σταδιακά χαλάει όλο και περισσότερο όπου κάποια στιγμή μετατρέπεται σε μονοπάτι το οποίο είναι καλά σημαδεμένο και δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα μέχρι την κορυφή και τις δρακόλιμνες. Η θέα από την κορυφή από τις καλύτερες που έχω δει, όχι μόνο λόγω της λίμνης του Αώου και τον δρακολιμνων αλλά και λόγω τον αμέτρητων βουνοκορφών όπως της Τύμφης ή του Σμόλικα ή το Μιτσικέλι και πόσων ακόμα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να διαλέξετε μια μέρα με λιακάδα. Για το κομμάτι της επιστροφής από τις λιμνούλες να αναφέρω ότι θα γλυτώσετε πολλά υψομετρικά αλλά ουσιαστικά δεν υπάρχει μονοπάτι και θα πρέπει να έχετε τα μάτια σας συνέχεια στο wikiloc.