Καταφύγιο Κισσάβου - Στόμιο, (01-05-2023).

Photo ofΚαταφύγιο Κισσάβου - Στόμιο, (01-05-2023). Photo ofΚαταφύγιο Κισσάβου - Στόμιο, (01-05-2023). Photo ofΚαταφύγιο Κισσάβου - Στόμιο, (01-05-2023).

May 1, 2023
May 2023

near Spiliá, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για την 2η μέρα πεζοπορικής διαδρομής στον Κίσσαβο του Ε.Ο.Σ. Λαμίας και επ' αφορμή της αργίας της πρωτομαγιάς.
Αφετηρία μας το Καταφύγιο Κισσάβου και προορισμός μας ο πανέμορφος τουριστικός οικισμός Στομίου Λάρισας, στην ανατολική πλευρά του Κισσάβου.
Υπέροχη διαδρομή σε ένα αρκετά καλά σηματοδοτημένο μονοπάτι (με εξαίρεση την αρχή του και για ένα περίπου χιλιόμετρο από το καταφύγιο).
Κατηφορίζει ανατολικά στις πλαγιές του Κισσάβου, διασχίζοντας πανέμορφα δάση πλατύφυλλων (αγριολευκών, οξυών, διάφορων ειδών δρυών και προς το τέλος καστανιών). Θυμίζει τις αντίστοιχης ομορφιάς πεζοπορικές διαδρομές του ανατολικού Πηλίου, με κοινό χαρακτηριστικό τα είδη της χλωρίδας που ευδοκιμούν εδώ.
Η υψομετρική διαφορά είναι αρκετά μεγάλη και για αυτό απαιτεί αρκετά καλά γόνατα.
Επισημαίνω κι εδώ ότι τα τεχνικά στοιχεία της καταγραφής, λόγω των γνωστών προβλημάτων της εφαρμογής μου, δεν είναι αξιόπιστα και για αυτό δεν θα πρέπει να λαμβάνονται ως απολύτως σωστά, από όποιον τα υιοθετήσει.