ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΑΣΤΡΑΚΑΣ - ΑΣΤΡΑΚΑ - ΤΣΕΠΕΛΟΒΟ

July 15, 2016
July 2016

near Mikró Pápigkon, Epirus (Greece)

ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΑΣΤΡΑΚΑΣ - ΑΣΤΡΑΚΑ - ΤΣΕΠΕΛΟΒΟ

• Photo of TAKIS ZOTOS
    TAKIS ZOTOS Jul 15, 2016

Η πορεία είναι αρκετά μεγάλη και οι καθαρές ώρες πορείας είναι περίπου 10 ώρες. Οι ώρες που αναφέρονται είναι με στάσεις. Η ανάβαση της Αστράκας και η υπόλοιπη διαδρομή είναι σημαδεμένη. Προσοχή, νερό έχει μετά την κατάβαση της Αστράκας και μετά το μεγάλο πλάτωμα και την μεγάλη λούτσα. Προσοχή γιατί η πηγή είναι σκεπασμένη με πλάκες, ακούμε το νερό και την βρίσκουμε δίπλα στο μονοπάτι, όταν κατηφορίζουμε και βλέπουμε πιο κάτω, καλύβες στάνης. Το νερό το μεταφέρουν με λάστιχο στις καλύβες. Σηκώνουμε προσεκτικά μερικές πλάκες και το νερό είναι καθαρό. Η επόμενη πηγή είναι στην βάση της μεγάλης ορθοπλαγιάς στον ΜΕΓΑ ΛΑΚΟ λίγο πρίν στρίψουμε αριστερά και βγούμε από αυτόν.

• Photo of augoustinos
    augoustinos Aug 22, 2020

Προσοχή!!! η διαδρομή τερματίζει πριν το Τσεπέλοβο και καταλήγει σε ένα χωματόδρομο. Για να βγείς μέσα στη πλατεία του χωριού θέλει μια με μιάμιση ώρα δρόμο (2,5-3χλμ) επιπλέον αφου εγκαταλείψουμε τη διαδρομή αυτή 500 μέτρα απο το τέλος. Η σηματοδότηση γενικώς μετά τη διασταύρωση για Βραδέτο είναι ελλιπέστατη.