Καταφύγιο Αγράφων Λίμνης Πλαστήρα Κορυφή 'Τέμπλα' (Άνοδος) 1-2

Photo ofΚαταφύγιο Αγράφων Λίμνης Πλαστήρα Κορυφή 'Τέμπλα' (Άνοδος) 1-2 Photo ofΚαταφύγιο Αγράφων Λίμνης Πλαστήρα Κορυφή 'Τέμπλα' (Άνοδος) 1-2 Photo ofΚαταφύγιο Αγράφων Λίμνης Πλαστήρα Κορυφή 'Τέμπλα' (Άνοδος) 1-2

November 21, 2021
November 2021

near Méga Révma, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για μια σύντομη αλλά απότομη ανάβαση από το χιονοδρομικό κέντρο Αγράφων της Λίμνης Πλαστήρα προς την κορυφή 'Τέμπλα'. Η θέα είναι φανταστική αφού βλέπει κανείς ολόκληρη την λίμνη, την πόλη της Καρδίτσας και στο βάθος τον Κίσσαβο και τον Όλυμπο. Η αρχή είναι το χιονοδρομικό κέντρο αλλά η σήμανση είναι ελλιπής οπότε καλό θα ήταν να ρωτήσετε κάποιον προκειμένου να σας δείξει την πορεία που πρέπει να ακολουθήσετε. Εμείς ακολουθήσαμε με το αυτοκίνητο έναν χωματόδρομο που οδηγεί σε ένα ξέφωτο απ' όπου ξεκινήσαμε την ανάβαση μας από λίγο πιο ψηλά 'χαράζοντας' έτσι το δικό μας μονοπάτι. Το συγκεκριμένο μονοπάτι είναι συντομότερο οπότε είναι μία καλή επιλογή για εξοικονόμηση δυνάμεων και χρόνου σε περίπτωση που συνεχίσετε από την κορυφή 'Τέμπλα' προς την κορυφή 'Βουτσικάκι'.