Photo ofΚατ. Βωβούσα - Αρκουδόρεμα - Σμιξώματα - Κορ. Φλέγγα (2159) - Λίμνες Φλέγγα- Πυρήνας - κορ. Αυγό (2177)- κατ. Βωβούσα Photo ofΚατ. Βωβούσα - Αρκουδόρεμα - Σμιξώματα - Κορ. Φλέγγα (2159) - Λίμνες Φλέγγα- Πυρήνας - κορ. Αυγό (2177)- κατ. Βωβούσα Photo ofΚατ. Βωβούσα - Αρκουδόρεμα - Σμιξώματα - Κορ. Φλέγγα (2159) - Λίμνες Φλέγγα- Πυρήνας - κορ. Αυγό (2177)- κατ. Βωβούσα

October 25, 2020
October 2020

near Vovoúsa, Epirus (Greece)

Πριν ένα μήνα είχα ξαναβρεθεί στην περιοχή κάνοντας διάσχιση. Η ομίχλη που υπήρχε δεν με άφησε δυστυχώς να χαρώ την διαδρομή. Έτσι βλέποντας στον ποσειδώνα ότι ο καιρός θα ήταν καλός, αποφάσισα να ξαναπάω.
Μπήκα στο αγαπημένο μου οπενστριτμαπ για να μελετήσω την περιοχή. Και η απόφαση πάρθηκε: Να γίνουν και οι δύο κλασσικές κορυφές (Φλέγγα, Αυγό) την ίδια ημέρα.
Σε όλη την διάρκεια της διαδρομής περπατούσαμε από σηματοδοτημένο μονοπάτι. Οι εικόνες πανέμορφες.
Το μόνο πρόβλημα που είχαμε, που πραγματικά δεν το περιμέναμε, ήταν τρία χιλιόμετρα πριν φτάσουμε στο χωριό, έχοντας ήδη βραδιάσει, που συναντήσαμε μία στάνη. Εκεί τα σκυλιά μας προυπάντησαν γαβγίζοντας εντόνως. Δεν ήταν επιθετικά, αλλά θέλει να έχει κάποιος το νου του

Καταφύγιο Βάλια Κάλντα

Περασματάκι από ρυάκι

Ρυάκι

1ο Πέρασμα Αρκουδορέματος

Είναι η μόνη φορά που βγάλαμε τα παπούτσια, γιατί δεν περνιέται αλλιώς. Καλό είναι να υπάρχει και μία πετσετούλα να σκουπίσουμε τα πόδια μας