Kašići - Kom - ušće Rakitnice u Neretvu

Photo ofKašići - Kom - ušće Rakitnice u Neretvu Photo ofKašići - Kom - ušće Rakitnice u Neretvu Photo ofKašići - Kom - ušće Rakitnice u Neretvu

April 5, 2021
April 2021

near Potkomlje, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U selo Kašiće se dolazi iz pravca Konjica (cca 25 km) prema Glavatičevu, ima putokaz iza Boračkog jezera. Neretvu preći preko betonskog mosta i onda makadamom (cca 3 km) do Kašića. Prije sela skrenuti desno, prema starom groblju pa na krivini lijevo (ne može se odjednom skrenuti autom). Nastaviti pored kuća u gornjem selu Kašića do vode gdje se može ostaviti auto.
Tura vodi livadom odma iznad vode, naći početnu marku i nastaviti je pratiti, pored pećina u Potkomlju, nakon kojih se mogu ostaviti štapovi jer do samog vrha (819 m nv) ima mjesta gdje je potrebno koristiti i ruke pri penjanju i otpenjavanju.
Stari Grad KOM je bio sjedište Srednjovjekovne Humske Komske župe.
Po silasku sa Koma, vraćamo se na livadu i nastavljamo pratiti marku prema kanjonu Rakitnice. Nakon prelaska mosta na Rakitnici otišli smo prvo, pored vikendice, na vidikovac iznad ušća Rakitnice u Neretvu, spustili se na ušće (nema marke, ali se vidi staza) i uz merdevine vratili na vikendicu a onda nazad na ishodište.

PictographCar park Altitude 1,660 ft

Jedva da ima vode, ali ima na vodi pored koje smo prošli autom, malo prije ove. Može se auto i tamo ostaviti, pa pored ove vode krenuti naviše.

PictographCave Altitude 1,904 ft

PictographCave Altitude 2,123 ft

Stari grad Kom je bio sjedište srednjovjekovne Humske Komske župe.

pratiti marku...

Pratiti marku a onda iznad kuće sići na put, tj markiranu stazu iz donjeg sela Kašići, prema mostu na Rakitnici.

Markirana staza

Pogled na ušće Rakitnice u Neretvu

PictographRiver Altitude 1,135 ft

PictographRiver Altitude 1,175 ft

PictographDoor Altitude 1,081 ft

Povratak na vikendicu, most i nazad u Kašiće.