KARYA YOLU AKDENİZDEN EGEYE Bozalan - Karacahisar

April 21, 2014
April 2014

near Bozalan, Muğla (Türkiye Cumhuriyeti)

14.gün; Bozalan Köyü-Karacahisar Köyü
Yol= 20,0 km
Toplam Yol= 202,2 km
Bozalan Köyü sırtını yüce bir dağa dayamış. Kocadağ. Zirvesi 730 metre kotunda. Sabah 200 metre kotunda kurulu kampımızı toplarken Kocadağ'ın zirve kayalıkları sis içindeydi.
Vakit kaybetmeden tırmanışa başladık. Orman yolu makilik kaplı patikalara ve sonra taşlı patikalara dönüştü. Çam ormanı içinde devam etti. Her 100 metre yükseldikten sonra kısa su molası veriyoruz. Patika büyük kayalıkların arasında neredeyse kayboldu derken bir yarıktan ibaret Kocadağ geçitine ulaştık. Tepedeki kayalık kütle neredeyse başımıza yıkılacak gibi.
Muhteşem bir tırmanış oldu. Geçiti aşınca birden ufuk genişliyor ve Gökova körfezi, Datça yarımadası ve nice koylar, karasal kesimde ise son 3 gündür yürüdüğümüz bütün dağlar, tepeler ve vadiler ayaklarımızın altına serildiler.
Zirveyi geçince nefis bir orman örtüsü içinde yürüyüşe başladık. Her çeşit patikada yürüdük. Bu parkur sanki çeşitlilik arayan yürüyüşçüler için özel olarak yapılmış. Bütün bireysel ve grup yürüyüşü yapan arkadaşlarıma Bozalan-Karacahisar parkurunu yürümelerini tavsiye ediyorum.
Karacahisar'a yaklaşırken Milas Jandarma Karakol Komutanlığı bizimle temasa geçti. Karacahisar'da bizi karşıladılar. İlgileri bizleri çok mutlu etti. Bugünkü parkur faaliyetimizin son yürüyüşü olduğu için bizim Milas'a gitmemizde ve YEAŞ MİSAFİRHANESİ'nde konaklamamız konusunda yardımcı oldular.
Önceki günlere ait notlarımda yazdığım gibi bütün yürüyüş programı boyunca Jandarma Komutanlıklarımızdan gördüğümüz ilgi ve alaka en büyük motivasyonumuz oldu. Jandarma Komutanlıklarımıza saygı ve sevgilerimizi gönderiyoruz.

AKDENİZDEN EGEYE KARYA YOLUNDA
İsimli faaliyetimiz Karacahisar'da tamamlanmış oldu.

14 YÜRÜYÜŞ GÜNÜNDE 202,2 KM YOL KAT ETTİK.

YOL ARKADAŞLARIM YAHYA KABAK VE EKREM İPEKÇİ İLE AŞILMAZ SANILAN DAĞLARI AŞTIK, KÜÇÜK KÜÇÜK ADIMLARLA NE KADAR BÜYÜK İŞLERİN BAŞARILDIĞINA ŞAHİT OLDUK.

YARDIMLAŞMA VE BİRLİKTEN GÜÇ DOĞDUĞUNU GÖRDÜK.
KALBİMİZİ DOĞA ANAYA AÇTIK VE ONU OLDUĞU GİBİ KABUL ETTİK, BİZ ONUN ŞARTLARINI KABUL EDİP BAŞ EĞDİK. O DA BİZE BAĞRINI AÇTI, BÜTÜN GÜZELLİKLERİNİ GÖSTERDİ. BAHTİYARIZ.

BU FAALİYET BOYUNCA YORUM VE BEĞENİLERİ İLE BİZE GÜÇ VEREN ARKADAŞLARIMIZA GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

KARYA YOLUNUN YARATICILARI ARKADAŞLARIM
ALTAY ÖZCAN ve YUNUS ÖZDEMİR 'e ÇOK ÖZEL TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM.

YÜRÜYÜŞ SPORU YAPAN BÜTÜN ARKADAŞLARIMI KARYA YOLUNA DAVET EDİYORUM.

KARYA YÜRÜNEREK YAŞANACAK BİR BÖLGEMİZDİR.

Bu yürüyüşe ait fotoğraflar ve daha fazlası için;

Yürüyüşlerim hakkında bilgi almak için;