Photo ofΚαρυές, Λακωνία, Ημέρα 2η - Καρυάτιδες, μονοπάτι 6 (Karyes, Lakonia, Day 2, Karyatides trail 6) Photo ofΚαρυές, Λακωνία, Ημέρα 2η - Καρυάτιδες, μονοπάτι 6 (Karyes, Lakonia, Day 2, Karyatides trail 6) Photo ofΚαρυές, Λακωνία, Ημέρα 2η - Καρυάτιδες, μονοπάτι 6 (Karyes, Lakonia, Day 2, Karyatides trail 6)

December 26, 2022
December 2022

near Karyés, Peloponnese (Greece)

Απαιτητικό σχετικά, μονοπάτι. Θέλει προσοχή, γιατί η σήμανση δεν είναι πάντα ευκρινής ή προσιτή. Όσοι προσέξουν το χάρτη και τη καταγραφείσα διαδρομή μας, θα δουν ότι επιχειρήσαμε 2 φορές να βρούμε τη βρύση του Ντεβέκου, ωστόσο όχι μόνο δεν τη βρήκαμε αλλά δεν εντοπίσαμε σήμανση του μονοπατιού με αποτέλεσμα να γυρίσουμε στο αρχικό μας ίχνος και να τροποποιήσουμε, κόβοντας δρόμο για να μην ας πιάσει, νύχτα. Αν εξαιρέσουμε αυτό το πρόβλημα, η διαδρομή μέσα απο καστανιές είναι υπέροχη. Θέλει φυσική κατάσταση και συνεχή καταγραφή ίχνους, για να μη χαθείτε. Στη διαδρομή εκτός δασικών δρόμων, η βλάστηση σε μερικά σημεία είναι πυκνή και το μονοπάτι καθώς και η όποια σήμανση, δεν είναι ευδιάκριτα.
Από τις πιό όμορφές πεζοπορικές διαδρομές.