ΚΑΡΥΑ-ΚΑΚΑΒΡΑΚΑΣ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ

October 22, 2018
October 2018

near Karyá, Thessaly (Greece)

Κατευθυνόμενοι από Καρυά προς Συκαμινέα αμέσως μετά τα τελευταία σπίτια του χωριού, στρίβουμε στο δρόμο δεξιά. Τα πρώτα 200 μέτρα είναι τσιμεντόδρομος (μέχρι ένα κιόσκι - σημείο θέας). Μετά γίνεται χωματόδρομος μέτριας βατότητας - ανεκτός όμως για ένα απλό επιβατηγό Ι.Χ.. Μετά από περίπου 7 χιλιόμετρα σε αυτόν τον δρόμο, πάνω σε μία κλειστή στροφή του, φτάνουμε σε χαρακτηριστική διασταύρωση με δασικό δρόμο, όπου υπάρχει και πινακίδα με υποτυπώδη χάρτη της περιοχής. Από το σημείο αυτό αρχίζει η πεζοπορία. Κάνουμε περίπου 2,3 χιλιόμετρα σε αυτόν τον δασικό δρόμο, προσπερνούμε διασταύρωση με άλλο χωματόδρομο που έρχεται επίσης από την Καρυά, και μετά από άλλα 200μ. συναντάμε την έναρξη του μονοπατιού (υπάρχει και εκεί πινακίδα με χάρτη ίδιο με αυτόν στην εκκίνηση της πορείας). Από εδώ και μετά ακολουθούμε το πολύ εμφανές και καλά σηματοδοτημένο μονοπάτι (λόγω του μαραθωνίου mythical olympus marathon) το οποίο με διαδοχικά καγκέλια (μπορούμε εάν θέλουμε κάποια από αυτά να τα "κόψουμε") μας ανεβάζει μέχρι τον αυχένα μεταξύ του Κακάβρακα και της Μεταμόρφωσης. Ανεβαίνουμε πρώτα στον Κακάβρακα (2619 μ.) και μετά στην Μεταμόρφωση (2701μ.). Για τον Κακάβρακα και την Μεταμόρφωση εγκαταλείπουμε το μονοπάτι του μαραθωνίου Mythical, αλλά βρίσκουμε σήμανση άλλου μαραθωνίου (Faethon Olympus Marathon). Αφού ανέβουμε Μεταμόρφωση και θαυμάσουμε την θέα 360 μοιρών (εάν μας το επιτρέψει ο καιρός) κατευθυνόμαστε στο διάσελο Μεταμόρφωσης και Φράγκου Αλωνίου. Από εκεί με νοτιοανατολική πορεία κατηφορίζουμε ελεύθερα τη ράχη και μετά από τρία χιλιόμετρα από τη Μεταμόρφωση στρεφόμαστε νότια στην απότομη πλαγιά την οποία και κατηφορίζουμε πάλι χωρίς μονοπάτι μέχρι τελικά να βγούμε στο δασικό δρόμο και από εκεί στο σημείο όπου αφήσαμε το αυτοκίνητο. Η κατάβαση από τη Μεταμόρφωση στο δασικό δρόμο είναι απότομη και επίπονη αλλά χωρίς επικινδυνότητα.