Kartepe Zirve Yürüyüşü 2023 - Döngü

Photo ofKartepe Zirve Yürüyüşü 2023 - Döngü Photo ofKartepe Zirve Yürüyüşü 2023 - Döngü Photo ofKartepe Zirve Yürüyüşü 2023 - Döngü

April 29, 2023
April 2023

near Sultaniye, Kocaeli (Türkiye)

Nisan 2023 Kartepe Zirve yürüyüşümüzde Kartepe’nin eşsiz karla kaplı manzarası eşliğinde muhteşem bir rota izledik. Rota güncel ve her mevsim için uygundur. Yol üzeri yağışlı zamanlarda sığınılacak ufak çaplı yerler mevcuttur. Yürüyüşümüz esnasında yoğun kar yağışı ve tipi olmasına rağmen bu deneyimi tatmaya değerdi. Yol başlangıcında su kaynakları ve başlangıç bölgesine gelene kadar merkez kısımlarda market Fırın vs.. bulunuyor. Günübirlik bir yürüyüş için ideal rota, tavsiye ederim.

Kartepe Zirve

• Photo of Fatih Erol TA2FAE
    Fatih Erol TA2FAE Apr 29, 2023

Karlı havada güzel manzaralara sahip eğlenceli güzel bir rota, özellikle amatör telsizciler için Kartepe rölyeyi görebilir ve manzaranın tadını çıkarabilirsiniz 73.

• Photo of Rüzgar TA2RUZ
    Rüzgar TA2RUZ Apr 29, 2023

Harika manzaralar ve yolun hafif zorlayıcılığı ile keyifli bir parkur.