← Part of Samanlı Dağları

Kartepe - Karaoluk Yaylası - Pazarçayırı Köyü ( 2016 11 )

Photo ofKartepe - Karaoluk Yaylası - Pazarçayırı Köyü ( 2016 11 ) Photo ofKartepe - Karaoluk Yaylası - Pazarçayırı Köyü ( 2016 11 ) Photo ofKartepe - Karaoluk Yaylası - Pazarçayırı Köyü ( 2016 11 )

March 23, 2020
November 2016

near Pazarçayır, Kocaeli (Türkiye)

Yürüyüşe ise Kartepe zirvenin hemen altından, otelin önünden başladık. Hava açık ve güneşliydi ama bulunduğumuz yükseklik fazlasıyla kar tutmuştu. Adımlarımızın altında ezilen karın sesiyle yavaş yavaş yükselmeye başladık biz de.

Ve elbette yalnız değildik ormanda. Önceki gün ve gece dolaşan tilki, çakal, yaban domuzu ve hatta boz ayının izleri eşlik etti kar üzerindeki izlerimize. Sonra Karaoluk Yaylası'nda soluklandık biraz ve hatta güneşin de tadını çıkardık.

Pazarçayırı'na yaklaştığımız da ise kar azaldı zaten, tadına baktığımız dağ muşmulaları ise çoğaldı. Kidosk'un misafiri olduk burada, Ömer Bahadır'a ne kadar teşekkür etsek azdır bunun için. Kurda kuşa kara kışa hep merhaba dedik biz de, güzel insanlarla güzel bir günde, her birine yürek dolusu teşekkürler...