Kartepe Geyik Alan Kuzuyayla Zirve (Kar Yürüyüşü)

February 19, 2023
February 2023

near Balaban, Kocaeli (Türkiye)

Avrasya Dağcılık olarak 19 Şubat 2023 Cumartesi günü gerçekleştirdiğimiz günübirlik etkinliğimizin kaydıdır.

Sabah 09 gibi otel bölgesinde arabamızı park edip kayak pisti üzerinden Geyik Alanı ulaşıp oradan Kuzuyayla'ya (2.2 km) iniş gerçekleştirdik.

Molla Yakup Çayırı istikametinde ilerleyip zaman kazanmak adına 3.8. km'den 4.3. km'ye kadar yarı vahşi bir çıkış gerçekleştirip zirve yoluna kestirmeden ulaşmış olduk.

Zirvede temaşa şansımız bizden yanaydı. Sapanca Gölü ve Körfez manzarası bulutsuz havada tüm cömertliğiyle bizlere görsel şölen sundu. Kahvaltı ve atıştırma eşliğinde dinlenme molamızın ardından yine kayak pistini takip ederek zirveden Kadıkonağı'na iniş gerçekleştirip otel bölgesine ulaştık.

Geyik Alan

Kartepe Keltepe

• Photo of hasan okutan
    hasan okutan Feb 19, 2023

atıştırmalık mı deli gibi yedik faliyet sonrası esentepe de yediklerimizi utanarak yazamiyacagim. 🤣

gayet başarılı keyifli bir rota oldu vahşi çıkış tuzu biberi oldu ekibin ayağına sağlık