Karpuzlu-kamp1 alanı

9 hours one minute
March 20, 2020
March 2020

near Karpuzlu, Aydın (Türkiye)

Karpuzlu'da Alin'da antik kentini gezdik. Mutlaka görülmesi gereken bir antik kent. Kentle ilgili geniş bilgiyi http://www.karpuzlu.gov.tr/alinda adresinden okuyabilirsiniz.(Biz Su kemerini bilmediğimiz için göremedik.) Antik kentin içinden yürüyemeye devam edebilirsiniz ancak döşeme yolda yürümek isterseniz asfalt yola çıktıktan sonra sola dönerek aşağıya ineceksiniz. V gibi olan ikinci inişten sonra sağa belli belirsiz bir patika var buraya girdiğinizde 100 metre sonra kırmızı beyaz işaretleri ve döşeli yolu göreceksiniz. Artık Karya yolundasınız.Tekeler köyüne kadar işaretler çok iyi. Tekelerde kahve market vs var. Büyük bir köy. Biz yürürken Corona salgınından dolayı kahve falan kapalıydı ama kahvenin yanında tost yapan küçük bir yer vardı orada tost yedik ve çay içtik. Tekelerden sonra Yahşı'lar köyüne gidiliyor. İşaretler çok az ve asfalttan yürünüyor. Yahşı'lar köyünün girişinde sol tarafta bir bayrak direği göreceksiniz buradan sola dönün ve işaretleri bulun işaretler seyrek dikkatli olmalısınız. Yolu takip ederek çoban obasına kadar gidin buradan orman yolunu takip ederek Kullar'a gideceksiniz. Biz Kullar'a varamadan baraj yakınında yeşil bir alanda kamp kurduk.( Ama yetişebilirseniz Kullara gidin. biz patikayı bulmak için çok zaman harcadığımızdan ve yorulduğumuzdan ulaşamadık) Biz yürürken su sorunu yaşamadık her yerde su vardı. Ama yazın su sorun olabilir. Yanınızda en az 1 litre su olsun. Parkurda çam, fıstık çamı, Cistus, Kekik, Pıynar, Papatya, kuşkonmaz vb bitkiler ile domuz, tilki ve çeşitli kuşlar var. Kuş sesleri yürürken insana özelikle huzur veriyor.