Photo ofΚαρπενήσι, Ημέρα 2η - Μεγ.Χωριό προς Ξωκλήσι Παναγίας (Karpenisi, Day 2 - Meg.Chorio to Virgin Mary's monastery) Photo ofΚαρπενήσι, Ημέρα 2η - Μεγ.Χωριό προς Ξωκλήσι Παναγίας (Karpenisi, Day 2 - Meg.Chorio to Virgin Mary's monastery) Photo ofΚαρπενήσι, Ημέρα 2η - Μεγ.Χωριό προς Ξωκλήσι Παναγίας (Karpenisi, Day 2 - Meg.Chorio to Virgin Mary's monastery)

August 27, 2021
August 2021

near Méga Khoríon, Central Greece (Greece)

Δύσκολη διαδρομή, η οποία σας αποζημιώνει, καθώς μετά το 1ο χιλιόμετρο, βρίσκεστε διαρκώς μέσα σε ελατόδασος. Αναφέρομαι στο μονοπάτι από το Μεγάλο Χωριό, προς το ξωκλήσι της Παναγίας και το Μνημείο που είναι αφιερωμένο στην μάχη της Καλιακούδας που έγινε στις 28-08-1823.
Αφού αφήσουμε το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ του χωριού, ξεκινάμε τη πορεία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που είναι αναρτημένες στην έναρξη της διαδρομής. Επειδή στο πάρκινγκ, δεν υπάρχουν οδηγίες, σχετική κατεύθυνση μας έδωσε, καταστηματάρχης του χωριού, σε σχετική ερώτησή μας για το σημείο έναρξης. Στη συνέχεια, η σήμανση με κόκκινο χρώμα είναι σαφής και λεπτομερής και δεν θα χρειαστείτε άλλη βοήθεια. Μπουκάλια με νερό, σχετικά ορειβατικά υποδήματα και προϋπηρεσία γυμναστικής άσκησης, τα θεωρώ προαπαιτούμενα και θα βοηθήσουν ιδιαίτερα.
Καλό είναι, να καταγράφετε διαρκώς το ίχνος σας σε gps, στη περίπτωση που όταν για οποιοδήποτε λόγο αποφασίσετε να ματαιώσετε τη πεζοπορία σας, να το ακολουθήσετε, κάνοντας backtrack προς την αφετηρία σας.