Καρπενήσι - Αγ Δημήτριος - Καλλιθέα - Κεφαλόβρυσο - Καρπενήσι

Photo ofΚαρπενήσι - Αγ Δημήτριος - Καλλιθέα - Κεφαλόβρυσο - Καρπενήσι Photo ofΚαρπενήσι - Αγ Δημήτριος - Καλλιθέα - Κεφαλόβρυσο - Καρπενήσι Photo ofΚαρπενήσι - Αγ Δημήτριος - Καλλιθέα - Κεφαλόβρυσο - Καρπενήσι

8 mi
March 28, 2017
March 2017

near Karpenísi, Central Greece (Greece)

Ξεκινάμε από την πλατεία και κατηφορίζουμε στα σκαλοπάτια πριν το ξενοδοχείο Ανεσις. Στη συνέχεια πάμε αριστερά και στην διχάλα δεξιά όπου μετά από λίγο θα βρεθούμε σε ένα εκκλησάκι. Εκεί πάμε δεξιά στον χωματόδρομο και ανεβαίνουμε στο μονοπάτι που θα μας βγάλει στο εκκλησάκι του Αγ Δημητρίου με θέα στο Καρπενήσι. Επιστρέφουμε από το ίδιο και βρίσκουμε στα αριστερά κατηφορικό μονοπάτι ανάμεσα σε χαμηλή βλάστηση. 1 χλμ μετά θα βγούμε στην άσφαλτο στο ύψος μια γέφυρας όπου πάμε από κάτω και προχωράμε στον χωματόδρομο αριστερά. 500 μέτρα μετά στην διασταύρωση πάμε δεξιά όπου περνάμε μια μικρή γέφυρα, ακολουθούμε για λίγο τον χωματόδρομο και πάμε δεξιά στο μονοπάτι. Από εκεί και πέρα η διαδρομή είναι ανηφορική μέσα σε αραιό δάσος και 2 χλμ μετά φτάνουμε στην Καλλιθέα στην εκκλησία όπου έχουμε θέα το Καρπενήσι. Συνεχίζουμε δεξιά στον χωματόδρομο για 1.5 χλμ όπου βρίσκουμε στα δεξιά κατηφορικό μονοπάτι. Σημάδια δεν υπάρχουν αλλά το μονοπάτι είναι προφανές. 2.5 χλμ μετά φτάνουμε σε γήπεδα τέννις και πάμε αριστερά για να φτάσουμε στο Κεφαλόβρυσο. Επιστρέφουμε στα γήπεδα και ακολουθούμε το χωματόδρομο και μπαίνουμε αριστερά σε μονοπάτι που πάει παράλληλα με το ποτάμι. Το μονοπάτι θα μας βγάλει στον χωματόδρομο που έχουμε ξαναπεράσει και πηγαίνοντας αριστερά βγαίνουμε στην άσφαλτο και την γέφυρα όπου περνάμε από κάτω και συνεχίζουμε στην ανηφόρα που θα μας οδηγήσει στο Καρπενήσι. Εύκολη διαδρομή, χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο εκτός από το ομορφο τμήμα της κατάβασης από την Καλλιθέα που είναι μέσα σε δάσος και την πανοραμική θέα στο Καρπενήσι