karoon1 Dam سد شهید عباسپور- کارون1- سید احمد

Photo ofkaroon1 Dam سد شهید عباسپور- کارون1- سید احمد Photo ofkaroon1 Dam سد شهید عباسپور- کارون1- سید احمد Photo ofkaroon1 Dam سد شهید عباسپور- کارون1- سید احمد

April 13, 2014
March 2014

near Kārtā Solţān Ebrāhīm, Khūzestān (Iran)

منطقه سید احمد، محلی است در کنار دریاچه سد شهید عباسپور یا همان کارون یک در نزدیکی روستا و جزیره کوشک، جایی که در اوایل بهار براستی قطعه ای است از بهشت.
یکی از راههای رسیدن به این مکان نسبتا بکر از طریق ایستگاه قایقرانی امامزاده سلطان ابراهیم است. از سمت ایذه با گذشت از پیان و منطقه گردشگری و کوهستانی گلزار، در ادامه به ایستگاه قایقرانی می رسید. مسیر گلزار جاده ای آسفالته باریک و دو طرفه که اکثرا زائران سلطان ابراهیم در آن تردد دارند. از مناطق مرتفع گلزار کم کم دریاچه سد شهید عباسپور قابل مشاهده است.

در حفظ محیط زیست کوشا باشیم. با طبیعت مهربان باشیم. زیبایی ها را برای نسل های آینده باقی بگذاریم.
ادامه مطلب در وبلاگ گروه افرا:

مناظر آن سوی کوه در ارتفاع. جزیره کوشک keveshk

• Photo of Pedram_Raha
    Pedram_Raha Jan 28, 2019

سلام. ممنون از توضيحات خوبتون. من ميخواستم به همراه يك گروه طبيعت گردي اين مسير رو براي عيد نوروز برم. آيا شماره نلفن از اون منطقه دارين به من بدين؟

• Photo of Ehsan Mousavi
    Ehsan Mousavi Jan 28, 2019

سلام . وقت بخیر . نه متاسفانه. قایق همیشه هست و نظم و ترتیب خوبی داشت در زمان بازدید ما.

منطقه بسیار زیباییه. فقط در برگردوندن زباله و حفظ منطقه بکوشید. چون منطقه کوچکیه و ظرفیتش نسبت به تعدد گردشگرا پایینه