Photo ofKaria Yolu Datça Güney Etapları - VII. Etap: Kalamış Koyu-Kocapınar Tepesi-Belenköy-Palamutbükü-Karaburun-Akvaryum Plajı Photo ofKaria Yolu Datça Güney Etapları - VII. Etap: Kalamış Koyu-Kocapınar Tepesi-Belenköy-Palamutbükü-Karaburun-Akvaryum Plajı Photo ofKaria Yolu Datça Güney Etapları - VII. Etap: Kalamış Koyu-Kocapınar Tepesi-Belenköy-Palamutbükü-Karaburun-Akvaryum Plajı

December 6, 2023
December 2023

near Belen, Muğla (Türkiye)

25.10.2023
Kalamış Koyunda kurduğumuz kampı sabahın erken saatlerinde toplayarak yola çıkıyoruz. Yaklaşık 1 kmlik bir yürüyüşten sonra Kalamış Burnunun seyir yerine geliyoruz. Bu buruna dar doğal bir kapıdan geçerek çıkabilirsiniz. Bu burunda dinlendikten sonra Kocapınar Tepesine, kuzeydoğuya doğru yöneliyoruz ve yaklaşık 2,5 km boyunca yükselerek tırmanıyoruz. Kocaburun tepesinin güneyinden boynu geçtikten sonra Belenköy Mezarlığına kadar toprak bir yoldan yürüyüşümüze devam ediyoruz.

Belenköy Mezarlığı su tedarik noktası ve aynı zamanda kapalı çardağı olan dinlenebileceğiniz bir yer. Yürüyüşün bundan sonraki yaklaşık 3 km'lik kısmı toprak yol üzerinde sürekli inerek yapılıyor. Palamutbuku-Cumalı arasındaki asfalt yola çıkıldıktan sonra yürüyüşün 3 km'lik en zevksiz kısmı asfalt yoldan yapılıyor.

Palamutbükü'ne inildikten sonra kıyıdan ilk önce Karaburun ve ardından Akvaryum Plajına varıyoruz. Akvaryum Plajı'nın üzerindeki tepede kamp yapıyoruz. Her zamanki gibi manzaraya mükemmel.

PictographProvisioning Altitude 497 ft

Belenköy

Çamlıdağ Tepesi 380m

Çat Tepesi 388m.

Kalamış Burnu

Kalamış Burnu Karia yolunun en beğenilen manzara noktalarından biridir. Burada mola verilebilir, yüklerinizi doğal kapının yanında bırakarak burnun yüksek noktasına kadar gidebilirsiniz.