Karia Yolu (Carian Trail); Ekincik - Kaunos Yürüyüşü

Photo ofKaria Yolu (Carian Trail); Ekincik - Kaunos Yürüyüşü Photo ofKaria Yolu (Carian Trail); Ekincik - Kaunos Yürüyüşü Photo ofKaria Yolu (Carian Trail); Ekincik - Kaunos Yürüyüşü

7 hours one minute
March 2, 2017
February 2017

near Ova Mevkii, Muğla (Türkiye)

Bu gün Karia Yolu parkurlarının 14.etabını yürüdük. Rota, Ekincik'ten tatlı bir tırmanışla çam ormanı içinde kalan patikadan tepeye kadar ulaşıyor. Biz bu rotaya geri dönmek üzere,tepedeki mezarlığın bulunduğu yerden İz Tuzu plajını yukarıdan gören mevkiye gitmek üzere ayrılıyoruz.Yaklaşık 2 km sonra eşsiz manzaranın olduğu yerde mola verip çay keyfi yapıyoruz. Bence bu rota revize edilmeli ve 2 km gidiş 2 km geliş olmak üzere toplam 4 km lik bu seyir alanı Karia yollarının bu parkuruna eklenmeli. Biz kırmızı işaretler bıraktık gitmek isteyenler takip edebilir. Güzel manzara keyfinden sonra geri dönüp tekrar Karia yoluna giriyoruz. Bundan sonra tatlı bir inişle önce Çandır sonra Kaunos ve isteğe göre Dalyan feribot iskelesine iniliyor. Yine benim aşağıda feribot iskelesi yerine sağa dönmeden kral mezarlarına doğru gidip burayıda görmeniz olacaktır. Buradan da nehri geçmeniz için bir sandalda bekleyen teyzeye 2.5 TL vermeniz yeterli olacaktır.

26-02-2017 15:47:03

İz Tuzu Yol Ayrımı

• Photo of ramazanoruc153
    ramazanoruc153 Apr 18, 2023

Seyir tepesinin en üst kısmında Roma Kalesinin en üstündeki 360 derece Muhteşem manzaranın keyfini çıkarın, yine bu kalenin Dalyan Deltası ve İztuzu Plajı manzarasının tadını çıkarın. Ramazan ORUÇ 05325601859