Karia Yolu 45A. Bağarcık - Anadolu Gediği - Kullar --- NEW Route/Yeni Rota

May 9, 2021
May 2021

•   3.7 2 Reviews

near Bağarcık, Aydın (Türkiye)

Karia Yolu'na eklenen yeni rotalardan biri. Bağarcık’tan başlayarak fıstık çamları arasından Çörlenasar kalesine, ardından Anadolu Gediğine ve Yörük Gediği’ne uğrayıp Kullar’da son bulan enfes bir rota.
Bağarcık'tan başlayarak Kullar'a kadar giden bu güzergahta yeni işaretlemeler yapıldı. Bağarcık'tan direk olarak Kullar'a giden eski rotada işaretler hala duruyor fakat bundan sonra bakımları yapılmayacak ve önümüzdeki yıldan itibaren rehber kitaplarda sadece bu yeni rota yer alacak.

NEW ROUTE

Village House Accommodation İsmail Akarsu 0 (538) 439 33 20

• Photo of didim_09
    didim_09 Jan 23, 2023

Parkurun Bağarcıktan çıkıştan sonraki ilk 0,5 nci km si ile 1' nci km arası dere yatağından geçiyor. Yağışlı havalarda dere aktığı için işaretleri takip etmek zorlaşıyor. Dereye paralel olarak yeni işaretlemeler yapılabilir. Parkurun muhtelif yerlerinde zemine yapılan işaretlemeleri görmek bazen zorlaşıyor, su oluğu şekline gelen yerlerde işaretler deforme olmuş. Yerden en az 40 cm yükseklikte işaretlemeler yapılması uygun olacaktır. Emeği geçen herkese teşekkürler. Grup olarak sorunsuzca yürüdük.

• Justers Apr 21, 2023

Really poorly marked, a lot of dirt road rather than trail, not the most interesting landscape