Karia Yolu #11. Domuzçukuru - Palamutbükü

March 30, 2021
March 2021

•   4.3 1 review

near Kargı Yaylası, Muğla (Türkiye)

Created by Altay Ozcan

Kizilbük3

Kizilbük

• Savas Y Jul 19, 2021

Mesudiye köy içinden rotaya bağlanma kısmında işaretler zayıf. Ayrıca patika yolunun bittiği bir kısımda yine GPS kaydının götürdüğü yer çalılık. Ancak rotanın geri kalanı çok güzel ve iyi işaretlenmiş

• Photo of abdal_estel
    abdal_estel Sep 17, 2022

Etabın ilk kısımları çok güzel koylara iniş ve çıkışlar ile başlıyor kimi zaman ayakkabıları bir kenara atıp öylece suya atladım ben size de tavsiye ederim. Hayıtbükü öncesi final çıkışı ve inişi zorlu gerçekten hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim hatta bir sonraki gün sabaha da ayırabilirsiniz. Sonrası ile yorgun ayaklara iyilik edercesine sonlanan güzel bir yol. Rotayı benim gibi tersten kat edeceklere uyarı yol için ikmali yiyecek olarak mutlaka palamutbükü'nde halletmeli, ovabükü ve hayıtbükünde ki marketler direk alkol satışı odaklılar maalesef.