Photo ofKarfi round/Tzermiádon- Papoura - Vitsililovrisi- Giofyria -Nisimos #Diktimountain Photo ofKarfi round/Tzermiádon- Papoura - Vitsililovrisi- Giofyria -Nisimos #Diktimountain Photo ofKarfi round/Tzermiádon- Papoura - Vitsililovrisi- Giofyria -Nisimos #Diktimountain

June 16, 2021
June 2021

near Tzermiádon, Crete (Greece)

Ωραία μονοπάτια ωραίες βόλτες σχεδόν για όλους,
Με τον Μιχάλη λοιπόν φύγαμε Απ τη Κερασσά του Τζερμιάδου με το πολύ ωραίο μονοπάτι για Παπούρα και το κατεστραμένο παλιό Μυλοτόπι.
Συνέχεια λίγο με δρόμο για τη Βιτσιλόβρύση όπου εκεί μου μου έδειξε ο Μιχάλης το δέυτερο σκαλιστό πελέκι που δεν πολυφαίνεται και αναγράφει αυτόν που του ήρθε η ιδεα για τη κατασκευή ,τον σχεδιαστή και αυτούς που την έφτιαξαν και δεν είναι άλλος απ το παππού του Μιχάλη !
Κατόπιν όλο βόρεια -Β-ανατολικά με το πολύ ωραίο μονοπάτι που έχει φτιάξει κ σηματοδοτήσει η Χερσόνησος πάνω απ το Κράσι απ όπου συνήθως από εδώ παίρνει κάτω ο κόσμος για το χωριό ,εμείς συνεχίσαμε όμως για Γιοφύρια ,συνέχεια δλδ β-ανατολική ,τραβέρσα πρός τα πάνω σε 30' βρήκαμε το μονοπάτι Τζερμιάδο -Βραχάσι. και δεξιά σε 10' φτάναμε στο σελί.
Τα Γιοφύρια είναι η περιοχή στο σελί του βουνού που βλέπεις ξανά Λασίθι.
Για να μην κατέβουμε στον Νίσιμο απ ευθείας με τη συνέχεια του μονοπατιού, είπαμε να πάμε να δούμε λίγο το βόρειο κομμάτι του βουνού μετά το Καρφί., όταν φτάσαμε κάτω απ αυτό, με το άλλο σπουδαίο μονοπάτι που είναι και το νερό Αστιβιδερό πιάσαμε το οροπέδιο και όλο δρόμο πίσω.
* Να πούμε ότι μετά τη Βιτσιλοβρύση όποιος θέλει ανεβαίνει στο Καρφί, το ίδιο και κατά την επιστροφή όταν θα φτάσει στο μονοπάτι και στο σήμα του Ε4 δεξιά σε 15' είναι Καρφί.
Επίσης απ τα γιοφύρια μπορεί απλώς να κατέβει κάποιος στο οροπέδιο για λιγότερο κόπο και να ξαναβρεί το ίχνος στο δρόμο του Νίσιμου
Νερό που αλλού , στη Βιτσιλοβρύση κρύο κρύο.

Κερασσά , μία Μαλκότση καμαρωτή

μονοπάτι Παπούρας

Photo ofΤο μονοπάτι που έρχεται απ το Λαγού Photo ofΤο μονοπάτι που έρχεται απ το Λαγού Photo ofΤο μονοπάτι που έρχεται απ το Λαγού

Το μονοπάτι που έρχεται απ το Λαγού

Photo ofτο παλιό μυλοτόπι της παπούρας και τέλος μονοπάτιου , δεξιά δεξιά για Καρφί ,με το δρόμο δεξιά για Βιτσιλόβρυση καρφί η κράσι Photo ofτο παλιό μυλοτόπι της παπούρας και τέλος μονοπάτιου , δεξιά δεξιά για Καρφί ,με το δρόμο δεξιά για Βιτσιλόβρυση καρφί η κράσι Photo ofτο παλιό μυλοτόπι της παπούρας και τέλος μονοπάτιου , δεξιά δεξιά για Καρφί ,με το δρόμο δεξιά για Βιτσιλόβρυση καρφί η κράσι

Το Καρφί όπως φαίνεται απ το δρόμο

η βρύση

Στα μνήματα

για Κράσι,κ με ποδήλατο

Photo ofΚάτω κράσι, ευθεία μονοπάτι Λασίθι-Βραχάσι Photo ofΚάτω κράσι, ευθεία μονοπάτι Λασίθι-Βραχάσι Photo ofΚάτω κράσι, ευθεία μονοπάτι Λασίθι-Βραχάσι

Κάτω κράσι, ευθεία μονοπάτι Λασίθι-Βραχάσι

για Γιοφύρια

Photo ofη διαστάυρωση με μονοπάτι Τζερμιάδο-Βραχάσι/ δεξιά Photo ofη διαστάυρωση με μονοπάτι Τζερμιάδο-Βραχάσι/ δεξιά Photo ofη διαστάυρωση με μονοπάτι Τζερμιάδο-Βραχάσι/ δεξιά

η διαστάυρωση με μονοπάτι Τζερμιάδο-Βραχάσι/ δεξιά