Karbeyaz Otel 》 Hasandağı büyük zirve

Photo ofKarbeyaz Otel 》 Hasandağı büyük zirve Photo ofKarbeyaz Otel 》 Hasandağı büyük zirve Photo ofKarbeyaz Otel 》 Hasandağı büyük zirve

2092
October 14, 2023
October 2023

near Dikmen, Aksaray (Türkiye)

Karbeyaz Otelden klasik rotayı takip ederek sırta geldik, sırttan güneydoğu yamacından (Niğde tarafı) yükselerek Hasandağı büyük zirveye(3270mt. - Wikiloc 3300 ölçtü) ulaştık. 2 kişi ile tempolu bir yürüyüşle 5 saat 10 dk sürdü, inişi ise 3 saatte gerçekleştirdik. (Kamyon maketi olan, genellikle çıkılan zirveye -3220mt- uğramadık)

• Photo of samettemur88
    samettemur88 May 22, 2024

Merhaba sola tırmanış yapacağım hasandağina yürüdüğünüz rotanın zorluk kısmı varmiydi acaba yardımcı olur ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim

• Photo of M.Ali Atav
    M.Ali Atav May 22, 2024

Merhaba. Daha önce zirve tecrübeniz var ise rahatlıkla yürürsünüz. Bu rota riski ve eğimi en az olan rotadır. Hasandaginda 2 zirve var arasında 30mt civarı bi fark var. Genellikle Mercedes kamyon maketi olan zirveye çıkar çıkanların �ı. (Aksaray'a bakan zirve) . Kondisyonunuza bağlı olarak 8-9 saat sürer çıkış-iniş.