Karava apo ANikola, greece

September 20, 2012
September 2012

•   4.8 2 Reviews

near Koúra, Thessaly (Greece)

Από τον Αι Νικόλα (Βλάσι) 1450μ υψόμετρο, παίρνουμε τον χωματόδρομο καλής βατότητας (δεξιά μας) δυτικά. Μετά την ανηφόρα (με αμάξι), σας βγάζει σε ίσιωμα. Περνάς τα σιδερένια εκκλησάκια και συνεχίζεις για Κουκλουτσάρι και περίπου στα 7-8 χλμ ξεκινάει η ανάβαση της Καράβας (1640μ.), σημείο Enarxi Karava. Το ανέβασμα στην κορυφή, από αυτό σημείο είναι 1.30΄ με 2 ώρες.
Αριστερά του δρόμου φαίνεται το μονοπάτι με κατεύθυνση νότια, παρακάμπτει τον 1ο όγκο του βουνού και σε 10΄ περίπου (1700μ) αντικρίζεται την κορυφή της Καράβας, στα αριστερά ψηλά. Μπορείτε να πιάσετε την κορυφή του μικρότερου όγκου στα αριστερά σας (νοτιοδυτικά) ή εναλλακτικά τη γιδόστρατα ανάμεσα στους 2 όγκους, τα οποία θα σας βγάλουν σε σημείο ‘Rema1 (ξερό το καλοκαίρι) ’ σε 15΄περίπου (1775μ). Περνάτε απέναντι και θα βρείτε ρυάκι στα αριστερά σας. Το παίρνετε από την δεξιά του πλευρά (δυτικά) και σε λίγο συναντάτε συστάδα βράχων ‘σημείο Braxia1’, 10΄(1820μ) . Συνεχίζετε πάντα δεξιά από το ρυάκι (νοτιοδυτικά), βρίσκετε 2-3 σημεία αναβρικών και σε 5΄ βλέπετε βρύση-κοπάνα ‘σημείο BrisiKopana’ (1865μ). Προχωρούμε και σε 10΄ περίπου (βοριοδυτικά), μετά από μεμονωμένο βράχο που βρίσκεται στο μονοπάτι βγαίνετε στη Λούτσα (ξερόλιμνη το καλοκαίρι) στα 1890μ, σημείο ‘LIMNH’.
Συνεχίζετε για τα βράχια (μπροστά αριστερά σας) πάνω από την λούτσα και συναντάτε μικρό λιβαδάκι (νότια). Το μονοπάτι φαίνεται καθαρά επάνω σας (τραβέρσα) και δεξιά στην άκρη του βουνού παίρνοντας αρκετό υψόμετρο και μετά στρίβει προς αριστερά (νοτιοδυτικά) και αφού περάσετε 2-3 σάρες. Στο τέλος της τραβέρσας βγαίνετε σε κορυφογραμμή-διάσελο 2000μ (σημείο Diaskar1) 15-20΄. Ο κώνος της Καράβας περιμένει (βόρια) να το κατακτήσετε, αλλά για να τον ανεβείτε συνεχίζετε την πλάγια δυτικά, όπου σας πάει το μονοπάτι για 20΄, κατόπι στρίβετε με βιοριοδυτική κατεύθυνση και σας βγάζει στην κορυφή, σημείο ‘KARABA’, σε 20΄ (2184μ)
** Τα χλμ που γράφει.. είναι για ανάβαση & κατάβαση

16-SEP-12 8:44:43

• Photo of mindioanni
    mindioanni Sep 13, 2017

Done this trail solo on August 14th 2016 during a cloudy day, trekking in the clouds with very low temperature for summer season (ranging from 6 to 11 deg C). The path set on my GPS was my only companion and it proved very helpful as it was almost impossible to stay on trail following the signs on rocks due to very poor visibility (ranging from 30-100m). I have to tell that I followed the path only till Loutsa pond (was completely dry) and I didn't attempt to continue solo for the Karava peak due to bad weather (very poor visibility, strong cold wind with dangerous gusts), thus I can not validate anything beyond.

• Photo of dimoschris
    dimoschris Sep 14, 2017

Thanks for your comments. I hope that the next time you will attempt the peak..

• Nikos Petranis Oct 29, 2018

Δηλαδη πηγαινε ελα ειναι 6,25km;;

• Photo of dimoschris
    dimoschris Oct 30, 2018

Καλημέρα Νίκο,
    6,5 χλμ από το σημείο έναρξης, ανάβαση & κατάβαση..