Photo ofKaraköy-Hayıtbükü(Mesudiye), Karya Yolu (Carian Trails, partially), Datça, Muğla, 2018-11-18 Photo ofKaraköy-Hayıtbükü(Mesudiye), Karya Yolu (Carian Trails, partially), Datça, Muğla, 2018-11-18 Photo ofKaraköy-Hayıtbükü(Mesudiye), Karya Yolu (Carian Trails, partially), Datça, Muğla, 2018-11-18

1910
November 18, 2018
November 2018

near Karaköy, Muğla (Türkiye)

TrekinTurkey organizasyonuyla Argun Baydan rehberliğinde yürünen bu rota ilk 4 km.sinde Hızırşah-Domuzçukuru Karya Yolu rotasını içeriyor. Burada Karya Yolunu terkedip kıyıya inen başka bir rotayı izlemeye başladık. Ama gördük ki bu rota üzerinde yeni bir orman yolu var, bu yol boyunca yürümeye devam ettik. 6.5 uncu km civarında yol ve izlediğimiz rota ayrıldı, biz yolda kaldık nereye götürdüğünü görmek için. Ne yazık ki bu yeni yol 7.5 uncu km. de sonlandı, buradan kıyıya doğru inişe geçtik.Yer yer bitkilerle boğuşarak oldukça dik bir inişle kıyıya ulaşıp Domuzçukuru-Mesudiye Karya yolu rotasına ulaştık, işaretli patikayı takip ederek Hayıtbükünde yürüyüşümüzü sonlandırdık. Orman yolu boyunca, yürüyüşün 7.5 km.lik kısmı için kolay denilebilir, ama aşağıya iniş kısmı düzenli yürüyenlerin dışındakiler için zorlayıcı olabilir. Hayıtbükü öncesi tırmanış da oldukça dik.