Karakiraz Kurna Köyü - Sahilköy - İncekum Plajı

Photo ofKarakiraz Kurna Köyü - Sahilköy - İncekum Plajı Photo ofKarakiraz Kurna Köyü - Sahilköy - İncekum Plajı Photo ofKarakiraz Kurna Köyü - Sahilköy - İncekum Plajı

July 19, 2020

near Kurna, İstanbul (Türkiye)

Çok keyif alacağınız bir parkur. Yaklaşık 8 km Karadeniz Sahili boyunca yürüyorsunuz.

Kaçkar Plajı

Gizli Koy

Manzara

PictographBeach Altitude 1 ft

Kurna Plajı

PictographCampsite Altitude 68 ft

İncekum Mesire Alanı

Macerayı sevenler için, aynı zamanda dinlenme ve huzur arayanlar için güzel bir mekan. Dört etaptan oluşan ip parkuru, Atv ve ata binme, okçuluk gibi aktivitelerde mevcut. İsterseniz ailenizle piknik yaparken Bu aktivitelerden de faydalanabilirsiniz. 50 TL masa ücreti 30 TL mangal ücreti mevcut(mangalı kendiniz getiremiyorsunuz). Tesis çalışanları güler yüzlü ilgili biz 25 kişilik bir grupla gittik bizi götüren firmadan dolayı sıkıntı yaşadık onun dışında çalışanlar gayet ilgili samimi yardımcı oluyorlar. Konaklamak isteyenler için Kıl çadırdan oluşan evler mevcut 250-300 tl gibi rakamlara ailece konaklayabilirsiniz. Küçük ama güzel kumsaldan oluşan bir plajı var. Doğal ortamda trekking yapabilirsiniz. İstanbul'un yanında ama İstanbul'un stresinin uzağında bir mekan.

Karakiraz Kurna Köyü

• nazliy Sep 14, 2020

Deniz kenarında çıkışlar çok zor. İkisinde de çıkacak yolu bulamayıp, geri dönerek, alternatif yollardan rotayı takip ettik

• Photo of mel6677
    mel6677 Nov 2, 2020

İstanbul a yakın çok keyifli bir etkinlik oldu. Herkese tavsiye ediyorum. Keyifli yürüyüşler dilerim.

• Photo of KAMPTREK
    KAMPTREK Nov 3, 2020

Teşekkürler hocam

• soner taşkın Sep 29, 2023

Merhaba;

Rotayı yürümek istiyorum. Orta zorlukta olduğu belirtilmiş. Yürüyüş batonu gibi ekipmanlara ihtiyaç var mıdır?