Karagöl - Çubuk Gölü Trans

April 14, 2019
April 2019

near Uğurlu, Sakarya (Türkiye)

32 km zor bir parkur.
1. GÜN : (KARAGÖL - ÇUBUK GÖLÜ 32 KM ) KARAGÖL'den başlayıp 5 yayla ve 4 gölet geçip 16 km sonra yaklaşık 2 saatlik dinlenme molası veriyoruz. Daha sonra 16 km daha yürüyerek Çubuk Gölüne ulaşıyoruz. Çubuk Gölünde kampımızı kuruyoruz. ( Kamp malzemleri araçta taşınacak.)

2. GÜN : (ÇUBUK GÖLÜ - DAVLUMBAZ YAYLASI - SÜLÜKLÜGÖL 24 KM ) Saat 07:00 da kahvaltımızı yapıp Yola revan oluyoruz. Yaklaşık 15 km yol alıp Davlunbaz Yaylasında 1 saat mola veriyoruz. Daha sonra Sülüklügöl çanağını dolaşarak yürüyüşümüzü Göl kenarında bitiririyoruz. Eşyalarımızı aracımıza yükleyip İstanbul'a dönüyoruz.

Karagöl Anıt Ağaç

Karagöl Yaylası - Sakarya Etrafı tamamen çam, kayın, köknar ve meşe ağaçları ile kaplı olan Karagöl Yaylası, 567 hektar genişliğindeki alanıyla, bol oksijenli havası ve soğuk içme sularıyla doğal bir tedavi merkezidir.

Kasikciseyhler Goleti

Yayla

Zirve 1530

Çubuk Gölü

• Photo of erolgeygel
    erolgeygel Apr 16, 2019

1. GÜN : (KARAGÖL - ÇUBUK GÖLÜ 28 KM ) KARAGÖL'den başlayıp 5 yayla ve 4 gölet geçip 16 km sonra yaklaşık 2 saatlik dinlenme molası veriyoruz. Daha sonra 16 km daha yürüyerek Çubuk Gölüne ulaşıyoruz. Çubuk Gölünde kampımızı kuruyoruz. 32 km

2. GÜN : (ÇUBUK GÖLÜ - DAVLUMBAZ YAYLASI - SÜLÜKLÜGÖL 28 KM ) Saat 07:00 da kahvaltımızı yapıp Yola revan oluyoruz. Yaklaşık 15 km yol alıp Davlunbaz Yaylasında 1 saat mola veriyoruz. Daha sonra Sülüklügöl çanağını dolaşarak yürüyüşümüzü Göl kenarında bitiririyoruz. 28 km

• Photo of mel6677
    mel6677 Nov 2, 2020

Teşekkürler Erol Hoca.
    Doğada olmak güzel.

• Photo of KAMPTREK
    KAMPTREK Nov 2, 2020

Tamamen doğal bir göl olan Çubuk gölünde 1 adet Cafe Restaurant ve çevresinde yürüyüş parkuru bulunmaktadır.Gölden doğru Çubuk yaylasına treking yapmak isteyenler için ideal bir göldür.